גרטנר: שוק אבטחת המידע העולמי יגדל השנה ב-9%

ב-2013 עתיד שוק האבטחה ברחבי העולם לעמוד על קצת יותר מ-67 מיליארד דולרים - כך על פי תחזית של חברת המחקר ● גרטנר חוזה, כי השוק ימשיך לטפס ויעמוד על 86 מיליארד דולרים בשנת 2016 ● האנליסטים של החברה רואים שלוש מגמות עיקריות שמעצבות את שוק האבטחה וגורמות לו לנוע קדימה: אבטחה בעולם הנייד, Big Data ומתקפות מתקדמות וממוקדות

שוק טכנולוגיות אבטחת המידע ושירותי האבטחה העולמי צפוי לעלות השנה ב-8.7% ולעמוד על 67.2 מיליארד דולרים לעומת היקפו בשנת 2012, אז הוא עמד על 61.8 מיליארד – כך על פי גרטנר (Gartner).

בדו"ח אותו פרסמה אמש (ד') מעריכה חברת המחקר, כי תחום האבטחה ימשיך לטפס וכי הוא יעמוד על 86 מיליארד דולרים בשנת 2016.

"אבטחת המידע ממשיכה להיות אחת מהחששות העיקריים של ה-IT", אמר רוגרו קונטו, מנהל מחקר בגרטנר. "לכן, ההנחה שהתחום ימשיך לצמוח מבוססת". לדבריו, "העליות העקביות במורכבות ובהיקף של המתקפות הממוקדות, לצד הצורך של חברות להלימה של עוד ועוד רגולציות ולמענה על עוד ועוד תקנים וחוקים, יביאו להמשך צמיחה בריאה של עולם אבטחת המידע".

האנליסטים של גרטנר רואים שלוש מגמות עיקריות שמעצבות את שוק האבטחה וגורמות לו לנוע קדימה: אבטחה בעולם הנייד, Big Data ומתקפות מתקדמות וממוקדות.

עוד ציינו האנליסטים, כי מגמת העל BYOD (ר"ת הבא את רכיבי המיחשוב האישיים שלך לעבודה) תהיה בעלת השפעה מכרעת על תעשיית אבטחת המידע כולה. זה יקרה בגלל הצורך באבטחת היישומים, בניהול הרכיבים הניידים, תוך התייחסות להטרוגניות שלהם, בהגנה על תחנות קצה ובהגנה על מידע מרוחק.

עוד חוזה גרטנר, כי כמות הנתונים הנדרשים לאבטחת מידע, על מנת לזהות ביעילות התקפות מתקדמות ובו בזמן לתמוך ביוזמות עסקיות חדשות, תגדל במהירות במהלך חמש השנים הבאות. "גידול זה מציב אתגרים ייחודיים, כאשר נדרש לחפש דפוסים של סיכון פוטנציאלי לרוחב מקורות נתונים שונים ומגוונים", כתבה החברה בדו"ח. "עם זאת, Big Data לכשעצמו אינו המטרה. מה שנדרש הוא לקבל תובנה לפעולות, כזו המבוססת על תעדוף של הסיכונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים