הסתיימו השיבושים בהוט מובייל; המקור: תקלה באחד מרכיבי המתג

לקוחות החברה יכולים לחזור להוציא ולקבל שיחות, לשלוח הודעות SMS ולגלוש, לאחר שהתקלה שאירעה הבוקר (ה') נפתרה ● מהוט מובייל נמסר ש-"הבוקר אירעה תקלה באחד מרכיבי המתג, אשר גרמה לחלק קטן מלקוחותינו לחוות אי זמינות לסירוגין" ● עוד מסרה החברה, כי "לקוח שעדיין חווה שיבושים מתבקש לכבות ולהדליק מחדש את המכשיר"

השיבושים שחוו הבוקר (ה') חלק מלקוחות הוט מובייל (HOT mobile) הסתיימו, והם יכולים לחזור ולהשתמש בשירותי החברה. מהוט מובייל נמסר, כי מקור התקלה הוא באחד מרכבי המתג.

על פי הודעת החברה, "התקלה נפתרה והשירות חזר לסדרו באופן מלא. הבוקר אירעה תקלה באחד מרכיבי המתג, אשר גרמה לחלק קטן מלקוחותינו לחוות אי זמינות לסירוגין. התקלה נמשכה כשלוש שעות. לקוח שעדיין חווה שיבושים מתבקש לכבות ולהדליק מחדש את המכשיר".

התקלה גרמה לכך שחלק מלקוחות החברה לא יכולים היו להוציא ולקבל שיחות, לשלוח הודעות SMS ולגלוש. אחד מהם אמר בשיחה עם אנשים ומחשבים: "אין שיחות, אין הודעות, אין גלישה ואין חיבור לאינטרנט. אני נמצא בהרצליה פיתוח וצלצלתי למוקד. נאמר לי שיש תקלה ארצית ומנסים לפתור. כרגע, כל הלקוחות מנותקים".

ראוי לציין שהוט מובייל רוכבת על התשתיות של פלאפון, במקומות שבהם הרשת שלה עדיין לא מותקנת. מפלאפון נמסר, כי מקור התקלה הוא לא ברשת שלה אלא בזו של הוט מובייל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים