יאהו! עומדת לאפס שמות משתמש שלא היו פעילים בשנה האחרונה

שמות משתמש שבעליהם לא נכנסו ליאהו! בשנה האחרונה יוצעו לכל דורש, אלא אם בעליהם ידרשו אותם לעצמם עד 15 ביולי ● המהלך הוא חלק מ-"הסדר והניקיון" שעורכת המנכ"לית, מריסה מאייר, בחברה המדשדשת

במסגרת "הסדר והניקיון" שעורכת המנכ"לית, מריסה מאייר, ביאהו! (!Yahoo) המדשדשת הודיעה החברה אמש (ד'), כי כל שמות המשתמש ביאהו! שלא היו פעילים בשנה האחרונה יאופסו – ויוצעו לכל דורש.

"אם טעמכם דומה לשלי, גם אתם מעדיפים ודאי שמות משתמש קצרים וקליטים דוגמת [email protected], ולא [email protected]", כתב ג'יי רוסיטר, סגן נשיא בכיר לפלטפורמות ביאהו!, בהודעה שפרסם בבלוג של החברה. "אולם, שם המשתמש ביאהו! לא משמש רק ככתובת דואר אלקטרוני אלא גם כאמצעי לגישה לתכנים בהתאמה אישית, דוגמת תוצאות משחקים של הקבוצות שאתם אוהדים, תחזית מזג האוויר לעיר שבה אתם מתגוררים וחדשות בנושאים שמעניינים אתכם".

משתמשים שלא היו פעילים בשנה האחרונה ומבקשים לשמור על שם המשתמש שלהם נדרשים להיכנס ליאהו! עם שם המשתמש הקיים עד 15 ביולי. גולשים שמעוניינים בשמות המשתמש שיתפנו יוכלו לדרוש אותם החל מאמצע יולי, אך יוכלו לדעת אם זכו בהם רק מאמצע אוגוסט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים