קוקה קולה תטמיע מערכות אחסון של נט-אפ בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

המערכות שיוטמעו הן Data ONTAP 8 ● מדובר במערכות בעלות יכולת לפעול במצב Cluster-Mode, שמאפשר גידול בביצועים תוך שימוש בפחות ממחצית כמות התשתית ● ההחלטה לבצע את הפרויקט נתקבלה עקב הצורך להתמודד עם הגידול התמידי בהיקף הנתונים והמידע בארגון, לצד הצורך להמשיך ולפעול בצורה רגילה בעת השבתות יזומות של המערכות

מוטי לנדס, מנהל מערך התשתיות ואבטחת המידע בחברה המרכזית למשקאות קלים

מערך ה-IT של החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה קולה) ואנשי נט-אפ (NetApp) ישראל החלו בימים אלה בהטמעת מערכות של ענקית האחסון – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט צפוי להסתיים עד סוף 2013 והיקפו הכספי עומד על מיליוני שקלים.

מערכות האחסון שיוטמעו הן Data ONTAP 8. מדובר במערכות בעלות יכולת לפעול במצב Cluster-Mode, שמאפשר גידול בביצועים תוך שימוש בפחות ממחצית כמות התשתית. מצב זה תומך בתצורות של ריבוי בקרים עם מרחב שמות גלובלי ומערכת קבצים מבוססת יתירות. כתוצאה מכך, מאפשרת המערכת להרחיב או לצמצם את קיבולת האחסון ואת הביצועים עבור הפעילות העסקית של קוקה קולה.

החברה המרכזית למשקאות קלים החליטה לבצע את הפרויקט עקב הצורך של אנשי ה-IT שלה, בראשות מנהל התשתיות, מוטי לנדס, להתמודד עם הגידול התמידי בהיקף הנתונים והמידע בארגון, לצד הצורך להמשיך ולפעול בצורה רגילה בעת השבתות יזומות של המערכות. העבודה בתצורת Cluster-Mode מאפשרת השבתות יזומות בלי השבתה מקבילה של המשתמשים אם נוצר, למשל, צורך בשדרוג המערכות.

לאנשים ומחשבים נודע, כי בטרם החליטה החברה על הטמעת המערכת של נט-אפ היא שקלה להחליף את מערכות האחסון הקיימות, גם הן מבית נט-אפ, באלה של EMC, או להטמיע את מכונת בסיס הנתונים Exadata של אורקל (Oracle). כאמור, לבסוף החליטו אנשי קוקה קולה להישאר עם מערכות נט-אפ ולשדרג אותן, בשל הרצון בצמצום הסיכונים.

לא ניתן היה להשיג את תגובתם של אנשי נט-אפ ישראל או לנדס לידיעה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים