תוכן שיווקי

56% פחות באגים לחברת גיימינג גלובאלית, בזכות שימוש בתוכנה של חברת טייפמוק, המאפשרת Automated Unit Testing (בדיקות יחידה אוטומטיות)

בפרוייקטים שהשתמשו במוצר של טייפמוק נמצאו פחות באגים הודות לכיסוי קוד נרחב, מה שתרם משמעותית להשלמת פיתוח המוצר במהירות תוך קיצור זמן ה-QA

16/06/2013 14:18

חברת טייפמוק, המספקת פתרונות מתקדמים לביצוע automated unit testing (בדיקות יחידה אוטומטיות), פרסמה תוצאות מחקר, שבוצע על ידי אחד מלקוחותיה: חברת גיימינג מהגדולות בעולם האונליין, אשר משתמשת במוצר הדגל של החברה – Typemock Isolator – במספר פרוייקטים של פיתוח תוכנה. בהשוואה שערכה חברת הגיימינג בין פרוייקטים בהם יש שימוש במוצר של טייפמוק לכאלה שלא, נמצא כי בפרוייקטים שבהם נעשה שימוש ב-Typemock Isolator נמצאו כ-56% פחות באגים – מה שתרם ישירות לזירוז השקת מוצרי החברה. בנוסף, הפחתת מספר הבאגים, שהתאפשרה בזכות האוטומציה של unit tests בשלב הפיתוח, תרמה לקיצור זמן ה-QA בכ-48%.

בהערכה שבוצעה על-ידי מנהלי הפרוייקט בחברת הגיימינג צויין כי אם כל הצוותי הפיתוח בארגון היו משתמשים ב-Typemock Isolator כמות הבאגים הכוללת היתה יורדת ביותר מ-35% וזמן ה-QA היה מתקצר ביותר מ-40%. מדדים אלה קריטיים במיוחד בשוק הגיימינג התחרותי: מעבר לחיסכון משמעותי בעלויות הפיתוח והבדיקות, שיפורי ביצוע אלה מאפשרים לחברה להשיק מוצרים מהר יותר, וזאת מבלי להתפשר על איכותם.

אלי לופיאן, מנכ"ל ומייסד Typemock, אמר: "אני תמיד שמח לראות כיצד טייפמוק עוזרת ללקוחותיה להשיג את יעדיהם העסקיים, במקביל ליעדי הפיתוח שלהם. העובדה שחברה מובילה בשוק הגיימינג, אשר עבורה איכות המוצר והתוכנה היא קריטית, בחרה בטייפמוק מהווה הוכחה ש-automated unit testing הופך לכלי אסטרטגי להשגת יתרון תחרותי בשוק הדינאמי שלנו. Typemock Isolator עוזר לאתר ולמנוע סיכונים לא-צפויים בשלב פיתוח הקוד, ובכך מאפשרת לחטיבות המו"פ גמישות ומהירות בתהליך הפיתוח – מה שמאפשר לארגון להשיק מוצרים איכותיים יותר – מהר יותר".

פתרונות ה-automated unit testing של טייפמוק מאפשרים בדיקה מהירה ואוטומטית של כל קוד הכתוב ב-NET, C/C++ וכן קוד ישן (legacy code) וקוד חדש. מוצר הדגל של החברה: טייפמוק אייסולטור (Typemock Isolator V7.4) ל-.NET כולל ראנר מתקדם וייחודי (SmartRunner), שבין היתר מאתר באגים ומסדר את הרצת הבדיקות באופן אוטומטי – מה שחוסך זמן רב של המפתחים שעד כה נאצלו לסדר ידנית את הבדיקות. המוצר כולל גם כיסוי ויזואלי של הקוד, יכולות mocking המתקדמות בתחום ואינטגרציה עם כלי פיתוח מובילים.

טייפמוק הוקמה בשנת 2004 לעזור למפתחים להיות agile באמצעות automated unit testing. מאז השקת מוצר הדגל של החברה: Typemock Isolator בשנת 2006, אלפי חברות ומאות אלפי מפתחים ברחבי העולם משתמשים בה כחלק אינטגרלי מתהליך הפיתוח שלהם. לקוחותיה של טייפמוק מגיעים מכל סוגי התעשיות, לדוגמא: בנקים ופיננסים, חברות לציוד רפואי, חברות לציוד ביטחון ועוד – תעשיות הנדרשות לסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות מוצר. טייפמוק היא חברה פרטית.

אתר החברה

לפרטים נוספים: עדי בן-יהודה, מנהלת שיווק – טייפמוק, 052-459-7960

אירועים קרובים