ארצות הברית: הנשיא אובמה הורה לשחרר תחומי תדרים נוספים לשימושים מסחריים

הנשיא האמריקני הורה במזכר שהוציא לסוכנויות הממשל לשחרר תדרי רדיו שנמצאים בבעלותן למגזר הפרטי, נוכח הביקוש הגובר לרוחב פס, שנובע מהגידול העצום בתפוצה של הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח ● בחברות הטלקום בירכו על המזכר ואמרו ש-"הצעדים הללו סוללים את הדרך לעתיד של הפס הרחב"

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, הורה לסוכנויות של הממשל הפדרלי לחפש דרכים חדשות שיאפשרו לשחרר תחומים רבים יותר של תדרי רדיו למגזר הפרטי, נוכח הביקוש הגובר לרוחב פס, שנובע מהגידול העצום בתפוצה של הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח.

"התהליך המסורתי של פינוי תחומי תדרים הגיע למבוי סתום", ציינה ג'סיקה רוזנוורצל, חברה ברשות התקשורת הפדרלית (FCC) של ארצות הברית מטעם המפלגה הדמוקרטית.

גושים של תחומי תדרים שמורים לעשרות סוכנויות של הממשל הפדרלי, גורמים צבאיים, רשויות אכיפה, רשויות מטאורולוגיות וגופים ממשלתיים נוספים. המפעילים של רשתות הסלולר וספקי האינטרנט קוראים לפנות חלק מהם לשימושים מסחריים.

כאמור, אובמה תומך בכך. במזכר שהוציא הוא כתב, כי "על אף שבעקבות המאמצים שכבר נעשו יוכפלו כמעט פי שניים תחומי התדרים הזמינים לפס רחב בתקשורת סלולרית, אנחנו חייבים לפנות תחומי תדרים נוספים וליצור מסלולים לחדשנות סלולרית. אחת הדרכים לעשות זאת היא לפנות תחומי תדרים שמוקצים כיום לשימושו הבלעדי של הממשל".

בחברות הטלקום בירכו, כמובן, על המזכר של אובמה. ווניה מק'קאן, סגנית נשיא בכירה לקשרי ממשל בחברת ספרינט-נקסטל (Sprint Nextel), אמרה ש-"הצעדים הללו סוללים את הדרך לעתיד של הפס הרחב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים