אייסר הודיעה על כניסה לשוק המיחשוב הלביש

אחרי גוגל ואפל, שהודיעו על כוונתן למכור שעונים חכמים, מסרה אייסר על כניסתה לתחום, אם כי היא לא סיפקה פרטים על מוצר כלשהו או תאריך יעד מסוים ● נשיא קבוצת הטלפונים החכמים של החברה, אס טי ליאו, אמר ש-"מדובר בהזדמנות לתעשייה ששווה מיליארדי דולרים" ● לדבריו, "צריך למצוא את הפשרות הנכונות, כך שנוכל להציע את החבילה הנכונה לה מצפים אנשים במכשיר לביש"

המיחשוב הלביש הולך ומצטייר כאחד התחומים החמים של 2014: אחרי שגוגל (Google) ואפל (Apple) הכריזו על כוונתן לתכנן ולהתחיל למכור שעונים חכמים, מצטרפת לתמונה גם אייסר (Acer).

החברה הודיעה שהיא מתכוונת להיכנס בקרוב לשוק המיחשוב הלביש עם מוצר משלה, אולם לא מסרה פרטים לגבי מוצר מסוים ולא נקבה בתאריך יעד קונקרטי.

בראיון לאתר Pocket-lint אף אמר נשיא קבוצת הטלפונים החכמים של החברה, אס טי ליאו, כי זהו תחום שכל חברת מיחשוב שפונה לשוק הצרכני צריכה לבחון.

"לא מדובר במשהו חדש, אלא במשהו שפשוט עדיין לא התפוצץ בדרך בה זה אמור היה לקרות", אמר. "אולם, מדובר בהזדמנות לתעשייה ששווה מיליארדי דולרים. צריך למצוא את הפשרות הנכונות, כך שנוכל להציע את החבילה הנכונה לה מצפים אנשים במכשיר לביש. האם יום של סוללה זה מספיק? זה יכול להספיק אם מנגנון הטעינה יהיה קל. מורידים את השעון בלילה, זורקים אותו הצידה והוא צריך להיטען באמצעות השראה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים