אסף בר, איטרניטי: "השנה מפתיעה לטובה כיוון שה-BI מעודד צמיחה בעיתות משבר"

"2013 החלה כשנה של חוסר ודאות, אולם המחצית הראשונה שלה הייתה טובה מהמצופה", אמר בר, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "למרות הצפי שלנו לשמירה על המצב הקיים, הרי שברבעון הראשון של השנה חווינו צמיחה של 15%"

"המחצית הראשונה של 2013 הייתה טובה מהמצופה. היא החלה כשנה של חוסר ודאות והתגלתה כמפתיעה לטובה. ההסבר שלי לכך הוא שהלקוחות הארגוניים מבינים את פוטנציאל הצמיחה העסקית הגלום בתחום ה-BI", כך אמר אסף בר, מנכ"ל איטרניטי, בראיון לאנשים ומחשבים.

הראיון התקיים במסגרת מפגש פורום המנמ"רים של אנשים ומחשבים, C3, שנערך בפראג בסוף השבוע האחרון, בהשתתפות יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות ה-IT ובהנחיית פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

לדברי בר, "הלקוחות הארגוניים מבינים שנדרש מהם לשפר את נקודות המפגש עם הלקוחות, כך שהן תהיינה משופעות במידע ממוקד ובנתונים מפורטים ורלוונטיים אודות הלקוחות שלהם". הוא הוסיף, כי "למרות הצפי שלנו לשמירה על המצב הקיים, הרי שברבעון הראשון של השנה חווינו צמיחה של 15%".

מימד נוסף אותו ציין בר הוא "הצורך לחבר בין הבינה העסקית למדיה החברתית. הלקוחות הארגוניים רוצים לדעת מה השוק חושב עליהם, מהם האתגרים החדשים עימם עליהם להתמודד וכיצד הם יוכלו 'לצוד' לקוחות חדשים. פיתחנו חיבור בין שני העולמות הללו והדבר הניב לנו ערוץ חדש של הכנסות. אנחנו מביאים את העולם החברתי למידע שכבר קיים במערכות ה-BI. לדוגמה, נתונים אודות מבוטח בחברת ביטוח המוצלבים עם מידע שהוא פרסם ברשת החברתית לגבי מה הוא עושה ורוצה".

"אנחנו פועלים בכל רמות ה-BI ומטמיעים מערכות ביזנס אובג'קטס (Business Objects) מבית סאפ (SAP), אורקל (Oracle), קוגנוס (Cognos) מבית יבמ (IBM) וקליק וויו (QlikView) – וזאת ללא כל הטיה. אנחנו לא משאירים 'גולגולות' אצל הלקוח בתום הפרויקט, אלא רק עורכים פרויקטי BI", ציין.

הוא סיים באמרו, כי "לאור מצוקת המנמ"רים בהיבט הכלכלי והקושי שלהם להחזיק אנשי BI ותשתיות הקמנו מערך תמיכה מרחוק לתחומי הפורטלים וה-BI, לפתרון בעיות ועם הסכמי רמת שירות. למרות אי הוודאות בה נמצא השוק, הצורך במערכות BI הולך וגובר, בשל התועלות הטמונות בהן. חווינו השנה צמיחה, במסגרתה גייסנו מאז ינואר יותר מ-20 עובדים. החברה מונה כיום 150 עובדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים