גוגל: מספר החנויות שמוכרות מחשבי כרום-בוק יזנק פי 3

תוכנית שיווק חדשה של ענקית האינטרנט תציע את הכרום-בוק ב-6,600 חנויות ברחבי העולם ● רשת הענק וול-מארט החלה במכירת המחשב ב-2,800 חנויות ברחבי ארצות הברית תמורת 199 דולרים

מחשבי הכרום-בוק (Chromebook) נמכרו עד לא מכבר בעיקר בחנות המקוונת של אמזון (Amazon) ובחנויות הפיזיות של רשת בסט-ביי (Best Buy). אולם במסגרת תוכנית השיווק החדשה של גוגל (Google), מספרן של נקודות המכירה שבהן מוצעים המחשבים יצמח פי שלושה ויגיע ל-6,600 חנויות – כך אמר דיוויד שפירו, מנהל השיווק של מחשבי כרום-בוק בענקית האינטרנט.

כך, הוסיפה גוגל לרשימת החנויות בהן מוכרים דגמי כרום-בוק שורה של רשתות, ובהן וול-מארט (Walmart) בארצות הברית. ב-2,800 חנויות וול-מארט ברחבי ארצות הברית החלה אתמול (ב') המכירה של מחשב כרום-בוק מתוצרת אייסר (Acer) במחיר של 199 דולרים, עם זיכרון SSD בנפח של 16 ג'יגה-בייט. דגמים נוספים יוצעו בהמשך הקיץ.

בסוף השבוע הקרוב תצטרף רשת Staples לרשימה. מלבד המחשב של אייסר, תציע הרשת, ב-1,500 חנויות ובאתר האינטרנט שלה, גם דגמים מתוצרת HP וסמסונג (Samsung).

בחודשים הקרובים תחל המכירה של מחשבי כרום-בוק גם בחנויות אופיס דיפו וברשתות נוספות בארצות הברית. במקביל מתרחבת ההפצה של מחשבים אלה גם בצרפת, בריטניה, הולנד, שבדיה ואוסטרליה. בהמשך השנה יתווספו מדינות נוספות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים