בינת תקשורת מונתה למשווק מורשה של נט-אפ בישראל

במסגרת ההסכם החדש תמכור בינת תקשורת את כלל מוצרי נט-אפ בישראל, לצד מוצרי EMC, אותה היא מייצגת בארץ מזה שנים ● גורמים בתעשיית ה-IT ציינו בפני אנשים ומחשבים, כי מדובר בשינוי אסטרטגי, בעוד שאחרים טענו שלא מדובר במהלך יוצא דופן בענף האינטגרציה, שכן כל האינטגרטורים עובדים עם כל הספקיות ואין הסכמי בלעדיות

בינת תקשורת, מקבוצת רד בינת, מונתה כמשווק מורשה של מוצרי נט-אפ (NetApp) בישראל. זאת, לצד מוצרי EMC, אותה מייצגת החברה בארץ מזה שנים.

מספר גורמים בתעשיית ה-IT ציינו בפני אנשים ומחשבים, כי מדובר בשינוי אסטרטגי, בעוד שחלקם האחר שללו זאת. הגורמים התומכים בהערכה זו נימקו זאת בכך שבמשך שנים רבות, בינת תקשורת הטמיעה פרויקטי אחסון מבוססי EMC בארגונים ממגוון מגזרי המשק. לעומתם, טענו גורמים אחרים בשוק, כי ההודעה על הייצוג החדש של בינת תקשורת לא נחשבת לדבר יוצא דופן בענף האינטגרציה, שכן כל האינטגרטורים עובדים עם כל הספקיות ואין הסכמי בלעדיות. כך, אם לקוח ארגוני רוצה יצרן מסוים, נדרש מבינת תקשורת שתוכל לספק את מבוקשו.

במסגרת ההסכם החדש תמכור בינת תקשורת את כלל מוצרי נט-אפ בישראל. לדברי אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, "פתרונות נט-אפ מצטרפים לפתרונות שאנחנו משווקים בתחום האחסון. מוצרי נט-אפ משלבים יכולות טכניות מגוונות עם מחירים תחרותיים. בינת, המחויבת לפתרונות קצה לקצה, משלימה עם נט-אפ מרחב פתרונות כולל".

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, אמר ש-"החברה מרחיבה את אחיזתה בשוק הישראלי בכניסה ללקוחות אנטרפרייז. היתרון היחסי של כל חברה יבוא לידי ביטוי בהצגת פתרונות נט-אפ ללקוחות הישראליים והטמעת הטכנולוגיה על ידי בינת תקשורת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים