נורית הורביץ, אומניטק: "למרות האתגרים, 2013 תהיה שנה טובה עבורנו"

"2013 הייתה אמורה להיות לא קלה ולמרבה ההפתעה, המכירות שלנו הן מעבר לצפוי - ולא במעט", אמרה הורביץ, מנכ"לית ג'טרו ומנהלת תחום התוכנה באומניטק ● לדבריה, "זה נובע מהעובדה שהלקוחות מבינים שנדרש להטמיע, למרות המצב, פתרונות תוכנה בעלי ערך עסקי" ● היא העריכה ש-"גם המחצית השנייה של השנה תהיה טובה מהמצופה"

"השנה הייתה אמורה להיות לא קלה ולמרבה ההפתעה, המכירות שלנו הן מעבר לצפוי – ולא במעט. זה נובע מהעובדה שהלקוחות מבינים שנדרש להטמיע, למרות המצב, פתרונות תוכנה בעלי ערך עסקי", כך אמרה נורית הורביץ, מנכ"לית ג'טרו (Jetro Platforms) ומנהלת תחום התוכנה באומניטק מקבוצת מלם-תים. לדבריה, "השוק דורש מאיתנו להשתנות, לפעול חכם, יעיל וממוקד, לתת את הערך המיטבי לכסף של הלקוחות ולספק פתרונות תוכנה שמניבים ערך עסקי לארגונים". היא ציינה ש-"להערכתנו, גם המחצית השנייה של 2013 תהיה טובה מהמצופה".

הורביץ אמרה את הדברים בראיון במסגרת מפגש פורום המנמ"רים של אנשים ומחשבים, C3, שנערך בפראג בסוף השבוע האחרון. השתתפו במפגש יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות ה-IT והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

לדבריה, "מעבר לפעילות החומרה המסורתית, של תשתיות IT, וירטואליזציה ואחסון, אומניטק מתמקדת בתוכנה. בשנתיים האחרונות ביצענו שתי רכישות רלוונטיות: של ג'טרו, עם מוצר קוקפיט, שפועל בתחומי הווירטואליזציה של היישומים והגלישה המאובטחת, ובתחילת השנה סיימנו את הרכישה של SRL. אומניטק היא כיום גוף המוצרים של קבוצת מלם-תים".

"בין היתר, אנחנו מפיצים את פתרונות הסטארט-אפ הישראלי קלאודשייר (CloudShare), מספקיות שירותי הענן הראשונות בעולם", ציינה הורביץ. "אנחנו מיישמים את פתרונות ה-ProPlus והאנטרפרייז של קלאודשייר לסביבות עבודה וירטואליות בענן. הפתרונות מעידים על מגמה לפיה לקוחות ארגוניים הולכים לסביבות עבודה בענן למטרות Pre-Production (פיתוח, בדיקות, הדגמות מוצר ובדיקות היתכנות), אבל לא בסביבת היישומים העסקיים".

"אומניטק מייצגת בארץ את BMC, לצד מטריקס", הוסיפה. "אנחנו פועלים להטמעת פתרונות בעולם ה-ITSM בשוק הביניים. הספקים הבינו שגם לקוחות בינוניים מאמצים פתרונות בעולמות ה-ITSM והניטור, והחלו להתאים את ההיצע שלהם גם ללקוחות אלה". היא ציינה ש-"אנחנו מטמיעים ארבעה ממוצרי BMC, שבאים לתת מענה מהיר לכאבים של ארגונים: רצון ל-POC מהיר, העברת ידע לצוות בארגון וכניסה מהירה לייצור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים