ציון דרך: מספר המפרסמים הפעילים בפייסבוק הגיע למיליון

מספר זה כולל גופים ברחבי העולם שפרסמו בפלטפורמה של פייסבוק ב-28 הימים האחרונים ● חשבונות של מפרסמים אחראים ל-85% מהכנסות החברה ● מרבית המפרסמים בפייסבוק הם בעלי עסקים קטנים

פייסבוק (Facebook) הודיעה אמש (ג'), כי מספר המפרסמים הפעילים ברשת החברתית הגיע למיליון. מספר זה כולל גופים ברחבי העולם שפרסמו בפלטפורמה של פייסבוק ב-28 הימים האחרונים. מבחינתה של הרשת החברתית, שמנסה לאושש את הצמיחה בהכנסותיה, מדובר בציון דרך חשוב.

חשבונות של מפרסמים אחראים ל-85% מההכנסות של פייסבוק. שיעור זה כולל גם חשבונות של מותגים ידועים ומשרדי פרסום מובילים. אולם, מרבית המפרסמים ברשת החברתית המובילה הם בעלי עסקים קטנים ובחברה מקווים שבעלי עסקים נוספים יפרסמו בתשלום. מספרם של בעלי העסקים המקומיים, דוגמת חנויות תכשיטים או בגדים, שמפעילים דף פייסבוק בחינם הגיע כבר ליותר מ-16 מיליון.

"בעלי עסקים קטנים חיוניים להצלחתה של פייסבוק", אמר בריאן ווייזר, אנליסט מ-Pivotal Research Group. "לאחר שבשנה שעברה השיקה פייסבוק מוצרי פרסום שמיועדים לעסקים קטנים, היא תוכל לשוב ולהאיץ את קצב הצמיחה שלה".

על פי נתונים של חברת המחקר BIA Kelsey, שמתמחה בפרסום מקומי, יותר ממחצית מהעסקים הקטנים משתמשים בדפי פייסבוק כדי לקדם את מוצריהם, אך רק 16% מביניהם מפרסמים מודעות בתשלום ברשת החברתית. חברת המחקר eMarketer מעריכה שההוצאה של המפרסמים הקטנים על פרסום ברשת בארצות הברית הסתכמה ב-2012 ב-32 מיליארד דולרים.

דן לוי, מנהל לעסקים קטנים בפייסבוק, הסביר ש-"מרבית הבעלים של העסקים הקטנים מתחילים כמשתמשי פייסבוק מן המניין, הופכים לבעלי דפים ולאחר מכן למפרסמים". לדבריו, בחברה לא מתכוונים להתחיל לגבות תשלום מעסקים שמקימים דפים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים