HTC השיקה מכשיר לשוק הבינוני: Desire 200

המכשיר החדש תואם סלולר דור-3 ובעל מסך 3.5 אינץ', ומחזיק במעבד במהירות 1 ג'יגה-בייט ובזיכרון אחסון של חצי ג'יגה-בייט בלבד ● החברה טרם פרסמה את מחיר וזמינותו של המוצר החדש

HTC, אחרי שמועות וניחושים אינסופיים, הציגה את מכשיר ה-Desire 200 המיועד לפלח השוק הבינוני, המעוניין במכשירים זולים יותר. הוא בעל מסך של 3.5 אינץ' ותואם סלולר דור-3. החברה טרם פרסמה את מחיר וזמינותו של המוצר החדש.

גם המפרט הפנימי שלו מתאים להגדרה של הפלח הבינוני, והוא כולל מעבד סנאפדראגון S1 של קוואלקום (Qualcomm) במהירות 1 ג'יגה-הרץ בלבד, וזיכרון אחסון של 4 ג'יגה-בייט בלבד. זיכרון העבודה שלו הוא רק של חצי ג'יגה-בייט – לעומת 2 ג'יגה-בייט בגלקסי S4, למשל. מזה זמן מפורסמים ברשת ניחושים ושמועות על כוונתה של HTC להשיק מכשיר נוסף בקו ה-Desire שלה. כצפוי, עיצוב המכשיר כולל פינות מעוגלות, גימור שחור פשוט ואיכות שמע.

בתוך כך, יש לציין כי צפוי מאוד שיצרניות הסמארטפונים ישיקו בתקופה הקרובה מכשירים רבים המיועדים לרמת מחיר בינונית. זאת, לאחר שהציגו מכשירים ברמה הגבוהה, שתפקידם להתחרות במכשירי הדגל כמו iPhone 5 וגלקסי S4, על היצרניות להתחרות גם מול שפע המכשירים של סמסונג (Samsung), שמשיקה סמארטפונים בקצב מטורף, הפונים לכל סוגי הצרכנים – זולים מאוד, זולים, בינוניים, יקרים, בגדלי מסך שונים, במפרטים טכנולוגיים מדורגים, וכו'.

על פי השמועות, גם אפל (Apple) צפויה להשיק דגם נוסף של מכשיר, שיהיה זול יותר ממכשיר הדגל שלה, ויתחרה מול 70 הדגמים שיש לסמסונג רק בקו הגלקסי. היצרניות היום כבר לא מתחרות רק באפל, אלא יותר בסמסונג ובחברות כמו ZTE והוואווי הסיניות, הפונות לצרכנים שרוצים סמארטפונים לכל כיס ומצהירות על כוונות לכבוש אזורים נוספים בעולם.

HTC

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים