תוכן שיווקי

Vidyo, חברה מובילה בתחום הודיאו קונפרנס, נבחרה על ידי CERN לחבר 20,000 מדענים לשיתוף פעולה גלובלי המוני למחקרי פיסיקה באנרגיה גבוהה וניסויי LHC

19/06/2013 15:57

Vidyo הודיע היום כי נבחרה על ידי CERN לתמוך בפתרון וידאו קונפרנס ושיתוף גלובלי, בקנה מידה גדול ובזמן אמת בקרב קהילה של 20,000 מדענים בלמעלה מ-600 מוסדות בשיתוף פעולה עם הארגון האירופי ל למחקר גרעיני. לתשתית Vidyo של CERN יש את היכולת להחזיק מפגשי שיתוף פעולה עם מאות משתתפים בועידת וידאו אחת. מדענים ברחבי העולם משתמשים במוצרים של Vidyo לשתף פעולה בניסוי ה-LHC (ר"ת Large Hadron Collider), כולל המחקר של Higgs boson.

CERN, הארגון האירופי למחקר גרעיני, הוא אחד המרכזים הגדולים והמכובדים ביותר בעולם למחקר מדעי. בכל יום נתון, 3000 חיבורי וידאו הקשורים ל-CERN יכולים להתרחש באמצעות שימוש ב-Vidyo; בחלק מהישיבות מארחים מאות משתמשים בשיחה אחת שמגיעות ממגוון רחב של מחשבים אישיים, מכשירים ניידים ומערכות בחדרי ועידה. בשיחה אחת יכולים להשתתף חלק מ-300 מערכות חדר H.323 שנמצאות ב-CERN או במכונים שותפים. עם שיא של  750 משתמשים בו זמנית, תעבורת הרשת משתרעת על פני 20 שרתים ברחבי העולם.

"הקהילה העולמית של CERN של חוקרים מייצגת 113 לאומים ויותר מ-600 אוניברסיטאות ולכן זימון ועידה באופן אישי כדי לדון בפרויקטים של מחקר יכולים להציג אתגר של ממש. פגישות בזמן אמת, פנים אל פנים, הן קריטיות להצלחה של משימת המחקר של CERN", אמר פרדריק מר, ראש אירגון ה-IT ב-CERN. "בגלל ההיקף ותדירות הפגישות שלנו ומגוון המכשירים וטכנולוגיות שצריכים להיות נתמכים, אנו זקוקים לפתרון רב עוצמה. Vidyo מציע פתרון שתואם למגוון רחב של מערכות הפעלה, שהוא גורם מפתח בסביבה שלנו, ובנוסף מספק מדרגיות (scalability) גבוהה שאינה מתפשרת על איכות הוידאו. הפתרון שלהם היה מסוגל להשתלב באופן שקוף עם מאות מערכות שיחות ועידה בוידאו H323 שונות שנפרסו בעבר בקהילה, וזהו נכס גדול עבורנו".

"פתרון Vidyo מסוגל להציע ל-CERN את הגמישות ויכולת ההרחבה הנדרשת כדי לאפשר למספר גדול של משתמשים בו זמנית בעולם, תוך אספקת איכות וידאו יוצאת דופן", אמרו עופר שפירו, מנכ"ל ומייסד משותף של Vidyo. "השימוש ההולך וגדל של Vidyo ב-CERN – אלפי פגישות בחודש, עם כמה מאות משתתפים – מדגים את הפוטנציאל לאימוץ מסיבי בקרב קהילות מפוזרות ושיתוף פעולה מבחינה גיאוגרפית".

אירועים קרובים