דיווח: LG תשיק ב-2014 סמארטפון עם טכנולוגיית פקודות קוליות Always-on

הפעלת הפקודות הקוליות תבוצע על ידי אמירת המילה Hello בלבד, בלי שום צורך לגעת במסך או ללחוץ על כפתור מסוים ● המכשיר יבוסס על שבב סנאפדרגון 800 של קוואלקום שמסוגל ללמוד את קולו של בעל המכשיר ● לפי הדיווח באתר Gotta Be Mobile , בקוואלקום אישרו שטכנולוגיית Always-on שגורמת למכשיר "להקשיב" כל הזמן, לא תשפיע לרעה על צריכת הסוללה

LG משקיעה מאמצים גדולים כדי לבדל את מכשיריה. בחברה עובדים עכשיו על פיתוח סמארטפון שיאפשר הוראות קוליות מקיפות ופעילות כל הזמן (Always-on), כך, לפי דיווח של האתר Gotta Be Mobile. המכשיר, שיושק ב-2014, יאפשר למשתמשים להגיד פקודות בקול בלי שום צורך לגעת במסך או ללחוץ על כפתור מסוים. הטכנולוגיה תאפשר גם טווח רחב יותר של פקודות מאלה המקובלות היום.

למרות שהאתר מצטט מקורות הנוגעים לתוכניות העתידיות של LG, סביר מאוד שהחברה אינה היחידה שתשיק בשנה הבאה מכשיר המאפשר טכנולוגיה מעין זו. לפי הדיווח, כדי להשיג יתרון עם הטכנולוגיה הזאת, LG תשתמש בשבב סנאפדרגון 800 של קוואלקום (Qualcomm), שבו מוטמעת טכנולוגיית הפקודות הקוליות Always-on.

שבב הסנאפדרגון 800 של קואלקום שהוצג בתחילת השנה, יאפשר למשתמשים להפעיל את התכונה פשוט על ידי אמירת Hello למכשיר. השבב מסוגל ללמוד את קולו של בעל המכשיר כדי להבטיח שאחרים לא ייתנו לו פקודות, ולמנוע גישה למידע שבמכשיר על ימי מי שאינו בעליו.

בעוד שכיום כדי להפעיל פקודות קוליות צריך ללחוץ על כפתור או על המסך, הטכנולוגיה הזאת גורמת למכשיר "להקשיב" כל הזמן. לפי קוואלקום, טכנולוגיה זו לא תשפיע לרעה על צריכת הסוללה.

נראה שבוועידת הסלולר העולמית שתתקיים בפברואר כמדי שנה, נראה מגוון רב של מכשירים, של יצרנים שונים, הכוללים את טכנולוגיית הפקודות הקוליות Always-on.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים