סרגון תספק פתרונות תקשורת דור 3 נוספים לביליין טג'יקיסטן

הפרויקט מהווה חלק מעסקה מתמשכת בת מיליוני דולרים עם חברת וימפלקום הרוסית - חברת האם של ביליין טג'יקיסטן ● בחברה לא פירטו את היקף העסקה הנוכחית אך גורמים בענף מעריכים שמדובר במאות אלפי דולרים ● אודי גורדון סמנכ"ל בכיר לשיווק ופיתוח עסקי בסרגון: "אנו מפעילים שידורי רדיו בתדרים סמוכים בו זמנית כדי להגיע לקצב של עד 10 ג'יגה-ביט לשנייה. במקרה של טג'יקיסטן מדובר במערכות המיועדות לטווחים ארוכים של עשרות קילומטרים".

סרגון (Ceragon Networks) הודיעה, כי חתמה על עסקה להרחבת רשת התקשורת לדור ה-3 עם ביליין טג'יקיסטן (Beeline Tajikistan). בחברה לא פירטו את היקף העסקה אך גורמים בענף מעריכים שמדובר במאות אלפי דולרים. העסקה הנוכחית מהווה חלק מעסקה מתמשכת בת מיליוני דולרים רבים עם חברת VimpelCom הרוסית, שהיא החברה האם של חברת ביליין הטג'יקית.

"וימפלקום היא אחת מעשר חברות הסלולר הגדולות בעולם", אמר אודי גורדון, סמנכ"ל בכיר לשיווק ופיתוח עסקי בסרגון. "היא פועלת בעיקר במדינות חבר העמים (ברה"מ לשעבר) אך כיום פעילה באירופה, אפריקה, המזרח התיכון וקנדה תחת מותגים מקומיים. אנחנו מייצרים מערכות רדיו לתקשורת אלחוטית רחבת סרט מנקודה לנקודה, כאשר האפליקציה העיקרית היא חיבור בין תחנות בסיס במקומות שבהם אין סיבים אופטיים. בנוסף, אנו מפעילים שידורי רדיו בתדרים סמוכים בו זמנית כדי להגיע לקצב של עד 10 ג'יגה-ביט לשנייה. במקרה של טג'יקיסטן מדובר במערכות המיועדות לטווחים ארוכים של עשרות קילומטרים".

לדברי גורדון, ניתן לראות כיום שימוש הולך וגובר בעולם במערכות Long Haul, בעיקר במדינות מתפתחות שבהן אין תשתית כל שהיא, או במקומות בלתי עבירים במדינות מפותחות בעלי תוואי שבו לא ניתן לסלול סיבים. "כבר התקנו מערכות לטווח של מעל 200 קילומטרים. בלי הפתרון שלנו, מפעילים במדינות מתפתחות או באזורים בלתי עבירים, לא יוכלו להקים רשת סלולרית מלאה", הוסיף.

"הבחירה שלנו להקים את רשת הבקהול, מבוססת דור 3, בעזרת הטכנולוגיה של סרגון נשענת על נסיון העבר המוצלח שלנו עם פתרונות סרגון", אמר איליה צ'וליוקין, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב-VimpelCom. "אחרי בדיקה מעמיקה של צרכי השוק, הגענו למסקנה כי עם סרגון נוכל לספק לבסיס הלקוחות הגדל שלנו, שירותי קול, וידאו ודאטה באיכות גבוהה".

עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון, אמר כי "הקמת רשת תקשורת חכמה וגמישה, בעלות כוללת נמוכה, היא קריטית בשווקים מתפתחים כמו מדינות חבר העמים". הוא ציין, ש"כחברה מתמחה בתחום, ובעלת ניסיון ספציפי בשווקים מתפתחים, אנחנו מבינים לעומק את האתגרים העומדים בפני לקוחותינו בעת בניית רשתות תקשורת, ויכולים להתאים להם את הפתרון המשתלם ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים