רונן גאולי, אנקור: "המידע הוא הנכס הארגוני החשוב ביותר כיום"

"הגידול האינטנסיבי בו אל מול רשימה הולכת ומתארכת של סיכונים הופך את יכולות גיבוי ושחזור המידע הארגוני ל-'תעודת הביטוח' של כל עסק", אמר גאולי, מנהל תחום ההגנה על המידע בחברה ● לדבריו, "מצוקות מנהלי התשתיות נובעות מכך שיש דרישה לצמצום חלונות הגיבוי משעות לדקות; טכנולוגיות גיבוי ושחזור מידע אמינות מבטיחות שבכל עת קיים עותק נגיש של המידע הארגוני, עם אפשרות לשחזור מהיר ומדויק"

"המידע הוא הנכס הארגוני החשוב ביותר כיום. הגידול האינטנסיבי בו אל מול רשימה הולכת ומתארכת של סיכונים הופך את יכולות גיבוי ושחזור המידע הארגוני ל-'תעודת הביטוח' של כל עסק", כך אמר רונן גאולי, מנהל תחום ההגנה על המידע בחברת אנקור.

גאולי דיבר בראיון שנערך במסגרת מפגש פורום המנמ"רים של אנשים ומחשבים, C3, שהתקיים בפראג בסוף השבוע האחרון. השתתפו בו יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות ה-IT והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

"מצוקות מנהלי התשתיות נובעות מכך שיש דרישה לצמצום חלונות הגיבוי משעות לדקות", ציין גאולי. "ארגונים מבינים שנדרשת נגישות מרבית למידע המגובה, לצד שחזור מהיר ומדויק".

לדבריו, "טכנולוגיות גיבוי ושחזור מידע אמינות מבטיחות שבכל עת קיים עותק נגיש של המידע הארגוני, עם אפשרות לשחזור מהיר ומדויק. בשנים האחרונות גדלו הדרישות ממערך הגיבוי והן כוללות גם היבטים של ביצועים, משמע – חלון גיבוי, יעילות בדמות חיסכון בנפח האחסון, לצד שחזור של חלקי מידע וגיבוי בסביבה וירטואלית ומבוזרת".

באשר לאנקור עצמה הוא אמר ש-"לצד הפעילות המסורתית שלנו בעולמות של סימנטק (Symantec), נט-אפ (NetApp), מיקרוסופט (Microsoft) ו-VMware יש לנו מנועי צמיחה חדשים, עם הטכנולוגיות של קומוולט (Commvault) ואקטיפיו (Actifio). בנוסף, אנחנו נכנסים לתחומי התקשורת ואבטחת המידע עם הפתרונות של ג'וניפר (Juniper Networks)".

"אין ספק שהשנה הנוכחית מאתגרת", הוסיף. "למרות זאת, נסיים אותה בצורה חיובית, בין השאר מאחר שהנהלות הארגונים מבינות את חשיבות ההגנה על המידע". הוא ציין ש-"בגלל הגידול בהיקף הפעילות קלטנו כמה עובדים השנה בתחום המכירות והקדם-מכירות".

גאולי סיכם באומרו, כי "נעמיק את החדירה שלנו לשוק בתחום ההגנה על המידע, תוך מיקוד במגזרי הפיננסים והבריאות. אנקור מספקת פתרונות גיבוי מתקדמים שמבטיחים ביצועים מיטביים, נגישות קלה למידע המגובה גם עבור משתמשי הקצה וגיבוי מרכזי של ארגונים מבוזרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים