שלומי פרייס, נט-אפ: "דווקא בתקופה קשה זו, עולה יכולת מערכות האחסון לספק ערך עסקי לארגונים"

"2013 היא שנה קשה, יש בה יותר לחצים ודרישה ליותר הכנסות ולצמצום העלויות, אולם דווקא עכשיו יש בארגונים אוזן קשבת רבה יותר לשאלה מה יכולות לעשות עבורם מערכות האחסון", אמר פרייס, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "המידע הוא הנכס הבסיסי בארגון ויש לקחת אותו מהמקומות השונים בהם הוא מצוי - מערכות ה-ERP ומערכות ה-BI - ולנייד אותו בצורה חכמה ויעילה"

"הלקוחות העסקיים, המנמ"רים ומנהלי התשתיות, מושפעים מהסביבה הכלכלית-גלובלית. 2013 היא שנה קשה יותר, יש בה יותר לחצים ודרישה ליותר הכנסות ולצמצום העלויות. זו תקופה לא פשוטה, אולם דווקא עכשיו יש בארגונים אוזן קשבת רבה יותר לשאלה מה יכולות לעשות עבורם מערכות האחסון. הם מבינים שהיכולת שלהם לספק לארגונים בימים קשים אלה  ערך עסקי רבה יותר", כך אמר שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל.

פרייס דיבר בראיון שנערך בעקבות מפגש פורום המנמ"רים של אנשים ומחשבים, C3, שהתקיים בפראג באחרונה. במפגש השתתפו יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות ה-IT והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

לדברי פרייס, "המידע הוא הנכס הבסיסי בארגון. יש לקחת את המידע, שמצוי במקומות השונים – מערכות ה-ERP ומערכות ה-BI – ושיושב על מערכות האחסון, ולנייד אותו בצורה חכמה ויעילה לטובת הלקוחות הפנים ארגוניים השונים, דוגמת מנהלי השיווק המכירות ואנשי הכספים".

"כאב הראש הרציני והקבוע של המנמ"רים ומנהלי התשתיות נובע מהעובדה שלעתים, הם לא יכולים לספק דו"חות כלשהם לטובת, למשל, קמפיין שיווקי באופן מיידי, אלא כעבור שעות או ימים, עקב תחזוקה באחסון או בגיבוי", אמר פרייס.

הוא ציין ש-"לפני ימים אחדים השקנו גרסה חדשה של מערכת ההפעלה שלנו למערכות אחסון, Clustered Data ONTAP 8.2. היא פותחה במטרה לסלול את הדרך לאחסון מבוסס תוכנה ולהסרת מגבלות הביצועים, הזמינות ויעילות אמצעי החומרה המסורתיים". לדבריו, "הגרסה מאפשרת למחלקות ה-IT להתאים את תשתית האחסון לדרישות המשתנות של הפעילות העסקית והיישומים. בין השיפורים שמציעה הגרסה החדשה, המתחייבים בעולם החדש של Big Data ומיחשוב ענן היברידי, נמצאים זמינות גבוהה יותר, יכולת הרחבה עם נפח אחסון של עד 69 פטה-בייט ו-24 צמתים, יעילות אחסון ויעילות תפעולית גדולות יותר".

פרייס סיים באומרו, כי "מנמ"רים משמשים כיום, בין היתר, כמתווכים של שירותי מידע לארגון. תפקיד חדש זה מחייב טכנולוגיות שיכולות להאיץ את זמן התגובה של מערך ה-IT ולאפשר יעילות תפעולית ויעילות של המשאבים. אנחנו עונים על צורך זה כבר כיום ומייתרים את הצורך בחלונות גיבוי ובניהול משאים ומתנים קשים בין המנמ"רים ולקוחותיהם בעניין. המערכת שאנחנו מספקים מאפשרת זמינות תמידית של הנתונים, עם יכולת לשלוט ולנייד אותם לפי הצורך, וצמצום עלויות האחסון בעד 50%".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים