טוויטר תפרסם קטעי וידיאו של ערוצי טלוויזיה מרכזיים

הרשת החברתית חתמה על הסכם עם ויאקום לפיו יפורסמו בה תכנים של הערוצים MTV ,VH1, ניקלודאון ו-Comedy Central ● שיתוף הפעולה ייצא לדרך בטקס פרסי המוזיקה של MTV לשנת 2013, שייערך ב-25 באוגוסט ● במהלך האירוע יספק הערוץ תקצירים ממומנים וכן קטעים מהרגעים הבולטים של האירוע, כולל קטעי הופעות, מפגשים עם אמנים מאחורי הקלעים וראיונות מיוחדים

סוף לציוץ? טוויטר

ויאקום (Viacom) וטוויטר (Twitter) הודיעו אתמול (ד') על פרויקט חדש שבמסגרתו יפורסמו ברשת החברתית קטעי וידיאו שקשורים לתוכניות הטלוויזיה שלה. בין הערוצים שיספקו את הקטעים ניתן למצוא את ערוצי המוזיקה MTV ו-VH1, ערוץ תוכניות הילדים ניקלודאון (Nickelodeon) וערוץ הקומדיה Comedy Central.

שיתוף הפעולה החדש בין שתי החברות, שמכונה Twitter Amplify, ייצא לדרך בטקס פרסי המוזיקה של MTV לשנת 2013, שייערך ב-25 באוגוסט בברוקלין, ניו-יורק. במהלך האירוע יספק הערוץ תקצירים ממומנים וכן קטעים מהרגעים הבולטים של האירוע, כולל קטעי הופעות, מפגשים עם אמנים מאחורי הקלעים וראיונות מיוחדים.

לפי ההסכם ישולבו בתכנים שתציע ויאקום פרסומות. "באמצעות השותפות הזו אנחנו מאפשרים למשווקים לשלב את המותגים שלהם באופן חלק בזרם של פעילות האוהדים והמעורבות שלהם מסביב לרשתות שלנו בטוויטר", אמר ג'ף לוקאס, מנהל המכירות הראשי בתחומי המוזיקה והבידור בוויאקום.

אדם ביין, נשיא טוויטר לענייני הכנסות גלובליות, ציין ש-"באמצעות Twitter Amplify, ויאקום תוכל לחבר אנשים בין המסכים השונים ולהשתלב בטוויטר עם סרטוני טלוויזיה משובחים, בכל ההתקנים".

לפי ויאקום, טקס פרסי ה-MTV של 2012 משך 14.7 מיליון ציוצים, כשהרגע הבולט ביותר היה הזכייה של One Direction בפרס הקליפ הטוב ביותר, עם 98,307 ציוצים לדקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים