תוכן שיווקי

Migdal Computing: הניסיון שלנו בתחום ה-EXCHANGE מאפשר לנו לבצע הגירות חלקות משרתי EXCHANGEמכל הסוגים לשרתי הענן 365 של מיקרוסופט

כך אמר אלי מגדל, מנכ"ל חברת Migdal Computing, אשר מתמחים בפתרונות EXCHANGE Hosting

20/06/2013 13:25

אנו רואים ב-365 פלטופרמת EXCHANGE ופתרון יעיל יותר מאשר הפתרונות הקיימים בשרתי ה-HOSTING המקומיים וכמובן שהרבה יותר יעילים משרת מקומי. שירותי הענן של מיקרוסופט הבשילו רבות מימי ה-BPOS וכעת כמטמיע עם ניסיון רב בצורכי הלקוחות, ה-365 מאפשר לי להציע ללקוחות שלי יותר: יותר אחסון, פתרונות לחברות עם מספר סניפים בארץ ובעולם, DR מובנה, מעצם הפתרון כענן גלובלי, תאימות מלאה לכל חוקי הרגולציה ועוד.

צרכי הלקוחות השתנו ואנו צריכים להשתנות ביחד אתם כדי להיות בחוד החנית: 25 גיגה גודל תיבה, יכולת גישה מכל מקום ויכולות DR מבונה אלו דרישות בסיסיות כעת.

לקוחות בד"כ לא אוהבים שינויים ומעברים, ביחוד של מערכות קריטיות כגון EXCHANGE, איך זה מתבצע?
"יש לנו ניסיון של יותר מ-5 שנים בהגירות של מערכות EXCHANGE. יש לנו את הידע, הניסיון ואת היכולת המוכחת לבצע הגירות חלקות לגמרי של חברות בכל הגדלים. מבחינתי הצלחה נמדדת במינימום Business Impact על הלקוח בעת המעבר. אנו מתמחים בהגירות 'היברדיות', אשר מאפשרות באופן הדרגתי לעבור מהשרת המקומי לשרת ה-365. תהליך זה מאפשר לבצע העברה הדרגית של 10-20 משתמשים ביום עם אפס השפעה על המשתמשים: העסק לא מרגיש שהתהליך מתבצע וממשיך לעבוד כרגיל".

תספר לנו על פרוייקטים מעניינים שבצעתם לאחרונה בתחום.
"בחודש האחרון סיימנו פרוייקט הגירה משרתי EXCHANGE 2003 לשרתי 365 עבור חברת לילית בכל סניפיה. לפני כן סיימנו פרוייקט מאתגר מאד עבור חברת אופק 1, אשר כלל התקנה במספר סניפים ומספר מדינות והגירה ממספר שרתים שונים".

לקוחות יכולים לפנות ישירות ל-365. מה הערך המוסף שלכם?
Migdal Computing "ידע, ניסיון, יצירתיות והבנת צורכי הלקוח. הידע והניסיון שלנו מאפשר לבצע הגירות עם מינימום השפעה על התהליכים העסקיים,
הניסיון שלנו מאפשר לקיים את ההבטחה הזאת. היצרתיות שלנו ביחד עם הבנת צורכי הלקוח מאפשרת לנו להציע את ה-365 בחבילת שירות משולבת הכוללת: הטמעה, תמיכה, פתרון גיבוי משלים ל-365, פתרונות MailRelay וכו'".

הזכרת פתרונות משלימים ל-365, למה הכוונה?
"כספק וותיק של EXCHANGE HOSTING, ראינו שפתרון הגיבוי/שחזור של 365 אינו עונה על הצרכים המלאים של הלקוח. בעקבות כך החלטנו להציע חבילה משלימה של גיבוי ושחזור לתקופה של עד 12 חודשים ברמה הגבוהה ביותר.

כחלק מההקשבה לצורכי הלקוחות הבנו שהלקוחות שלנו מרוצים מה-MAIL RELAY של חברת PINEAPP שכעת מותקנת בסביבת ההוטסינג המקומית ורוצים לעבור ל-365 ביחד אתה, אנו מציעים לשלב מערכת זאת עם ה-365 ללא איבוד יכולת הזמינות הגבוהה של ה-365 בענן.

כשיש את הניסיון והידע, אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, לקבל את כל יתרונות הענן ביחד עם יתרונות הגיבוי המתקדמות וניהול ה-MAIL RELAY המקומי".

אירועים קרובים