דבי צרויה, HP: "המצב מביא את המנמ"ר לשנות את תפקידו, 'לקרוא עתידות' ולהיות יצירתי וגמיש"

"השנה המאתגרת מצריכה את המנמ"ר להמציא את עצמו מחדש", אמרה צרויה, מנהלת לקוחות אסטרטגיים בחטיבת השירותים הארגוניים של HP ישראל ● לדבריה, "לצד כל המצוקות, חל שינוי חיובי במעמד המנמ"ר: יש השקעה בפרויקטי IT חדשים, במסגרתם המנמ"רים תומכים בהיבטים העסקיים של הארגון; המנמ"ר הפך ליד ימינו העסקית של הארגון"

"2013 היא שנה מאוד מאתגרת ללקוחותינו וגם לנו. הלקוחות נמצאים בלחץ חזק מצד ההנהלות להורדת העלויות, יש תחרות קשה בשוק והמצב הכלכלי תורם את שלו. מצב זה גורם לכך שעל המנמ"ר להמציא עצמו מחדש, הוא מביא את המנמ"ר לשנות לגמרי את מהות תפקידו, 'לקרוא עתידות' ולהיות יצירתי וגמיש", כך אמרה דבי צרויה, מנהלת לקוחות אסטרטגיים בחטיבת השירותים הארגוניים (ES) של HP ישראל.

צרויה אמרה את הדברים בראיון במסגרת מפגש פורום המנמ"רים של אנשים ומחשבים, C3, שנערך בפראג באחרונה. השתתפו במפגש יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות ה-IT והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

לדבריה, "לצד כל המצוקות, חל שינוי חיובי במעמד המנמ"ר: יש השקעה בפרויקטי IT חדשים, במסגרתם המנמ"רים תומכים בהיבטים העסקיים של הארגון. המנמ"ר הפך ליד ימינו העסקית של הארגון, תוך אספקת שירותים עסקיים באפס זמן. זאת, כי התוכניות השנתיות משתנות כל הזמן, בשל שינוי הצרכים בשוק, ולכן כעת הן נבנות לכל רבעון. ככלל, יש יצירתיות בפתרונות – הן מצד הספקיות IT והן מצד המנמ"רים".

היא דיברה על מגמת ההצטרכנות של ה-IT ואמרה ש-"היא מוצאת את ביטוייה בכמה אופנים: ערבוב של עולמות IT שונים, מעבר של פתרונות שמקובל לצרוך בעולם האישי-פרטי לעבר הארגונים ושימוש נרחב יותר בפתרונות ענן באחסון ומעבר לו, שזולג מהפרטים לארגונים. היבט מעניין נוסף, שמקבל משנה חשיבות ויותר תקציבים, הוא עולם אבטחת המידע. הדבר קורה, בין השאר, בשל תופעת BYOD, המביאה לטשטוש הגבולות בין רכיבים המיחשוב הניידים ופריטי מידע ארגוני הנמצאים עליהם. לצד החשש מזליגת מידע ארגוני החוצה יש כבר תובנה לפיה אין יכולת לחסום באופן הרמטי, של 100%, ולכן נדרש לתעדף את הסיכונים ולהטמיע פתרונות אבטחה בהתאם".

צרויה סיכמה באומרה, כי "HP מפתחת פתרונות לכל התחומים הללו: פתרונות בענן הפרטי, הציבורי ומה שביניהם, עם יכולת לשנע מידע ונתונים מצד לצד לפי הצורך. החברה מתעמקת בעולמות אבטחת המידע וה-Big Data ובונה פתרונות רבים לתחום. המטרה היא שהמנמ"ר יידע להגיב במהירות לבעיות, בטרם הן יהפכו בתוך שעות מעכבר לפיל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים