LG תפתח בייצור המוני של צגים גמישים לטלפונים חכמים

"הטכנולוגיה לחיתוך זכוכית מדור 4.5 תיושם בצגי OLED גמישים, והתפוקה של פס הייצור נקבעה ל-12 אלף לוחות בחודש", פרסמה LG Display ● אחד היתרונות של הצגים הגמישים, מלבד עמידותם הגבוהה, היא שהם מתכופפים במבנה הגוף וכך המכשיר פחות מפריע כששמים אותו בכיס, למשל

מה היא מתכננת הפעם? LG

LG Display צפויה להתחיל בייצור המוני של צגים גמישים לטלפונים חכמים – צגים שעל פי הדיווחים אינם נשברים, נסדקים או מתנפצים, כך על פי ידיעה שהופיעה בעיתון Korea Times. "השלמנו את הפיתוח של צגים גמישים ראשונים והייצור ההמוני יחל ברבעון הרביעי של השנה", נמסר מהחברה, שנראה כי תהיה הראשונה לפתוח בייצור המוני של צגים גמישים.

אחת הסיבות להחלטה על ייצור המוני, על פי דובר LG, פרנק לי, היא "הצורך הגובר בחידושים בתחום הצגים". אחד היתרונות של הצגים הגמישים, מלבד עמידותם הגבוהה, היא שהם מתכופפים במבנה הגוף וכך המכשיר פחות מפריע כששמים אותו בכיס, למשל. "הטכנולוגיה לחיתוך זכוכית מדור 4.5 תיושם בצגי OLED גמישים, והתפוקה של פס הייצור נקבעה ל-12 אלף לוחות בחודש", פרסמה LG Display.

LG Electronics, בעלת מניות ב-LG Display, כבר הודיעה בחודש אפריל האחרון כי תציע השנה טלפון חכם ראשון עם צג גמיש. ידוע גם כי בחברות סמסונג (Samsung), נוקיה (Nokia) ואפל (Apple) שוקדים כבר מספר שנים על פיתוח של טלפונים חכמים ומחשבי לוח עם צג גמיש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים