ביאהו! דוחים את החששות שהאקרים ינצלו לרעה שמות משתמש ישנים

במסגרת "הסדר והניקיון" שעורכת המנכ"ל מריסה מאייר בחברה המדשדשת, הודיעה יאהו! בשבוע שעבר כי כל שמות המשתמש שלא היו פעילים בשנה האחרונה יאופסו - ויוצעו לכל דורש החל מאמצע יולי ● עתה, מסבירים בענקית האינטרנט כי יושמה שורה של אמצעי הגנה על מנת למנוע השתלטות של האקרים: "השקענו בפרויקט הרבה מחשבים ומשאבים רבים"

מסירים דאגה: התוכנית של יאהו! (Yahoo!) לאפס ולהציע לכל דורש שמות משתמש ישנים לוותה בחששות, לפיהם המשתמשים יהיו חשופים למתקפות של האקרים. ואולם אתמול (ד') דחתה החברה את הדברים וטענה כי אין דאגה ממשית. על פי ענקית האינטרנט, רק 7% משמות המשתמש משויכים בפועל לחשבונות של דואר אלקטרוני.

במסגרת "הסדר והניקיון" שעורכת המנכ"ל מריסה מאייר בחברה המדשדשת, הודיעה יאהו! בשבוע שעבר כי כל שמות המשתמש שלא היו פעילים בשנה האחרונה יאופסו – ויוצעו לכל דורש. משתמשים שלא היו פעילים בשנה האחרונה ומבקשים לשמור על שם המשתמש שלהם, נדרשים להיכנס ליאהו! עם שם המשתמש הקיים עד 15 ביולי. משתמשים חדשים שמעוניינים בשמות המשתמש שיתפנו יוכלו לדרוש אותם החל מאמצע יולי, אך הם יוכלו לדעת אם זכו בהם רק מאמצע אוגוסט.

בחברה מבהירים כי יושמה שורה של אמצעי הגנה על מנת למנוע השתלטות של האקרים על שמות משתמש ישנים. בין השאר, המהלך מתואם עם חברות אינטרנט נוספות, ובהן גוגל (Google) ואמזון (Amazon), כדי למנוע גניבת זהות. "אנו מודעים לאפשרות של גניבת זהות ונקטנו בשורה של צעדים כדי למנוע סיכון כזה", אמר דילן קייסי, מנהל בכיר לפלטפורמות עבור צרכנים פרטיים ביאהו!. "השקענו בפרויקט הרבה מחשבה והקדשנו לו משאבים רבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים