HTC השיקה סמארטפון חדש – Butterfly S

המכשיר מצויד במסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית HD ובצפיפות פיקסלים של 441 נקודות לאינץ' וציפוי מיוחד כנגד השתקפות לשימוש בתנאי חוץ ● הוא מבוסס על מעבד הסנאפדרגון 600 של קוואלקום בעל ארבע הליבות, שפועל במהירות גבוהה של 19.9 ג'יגה-הרץ, ובסוללה בעלת נפח גדול יותר מה-ONE ● הוא כולל את טכנולוגיית NFC, בלוטות' 4.0 ותמיכה בתקן האלחוטי החדש 802.11ac ● ככל הנראה המכשיר יופץ בתחילה במזרח הרחוק

HTC הכריזה אתמול (ד') על סמארטפון חדש בשם Butterfly S. המראה החיצוני של המכשיר החדש מזכיר במידה רבה את מכשיר הדגל של החברה HTC One, אך ה-Butterfly S מצויד במסך בגודל 5 אינץ' לעומת 4.7 אינץ' בלבד של ה-One. בנוסף, הוא מציע רזולוציית HD מלאה בצפיפות פיקסלים גבוהה של 441 נקודות לאינץ', וכן, ציפוי מיוחד שמאפשר להשתמש בו גם בחוץ בתנאי תאורת שמש מלאה.

מראה
מבחינת המראה החיצוני, מציע המכשיר עיצוב מתכתי יוקרתי והוא גדול אך במעט מה-One. שיפורים נוספים באים לידי ביטוי במעבד הסנאפדרגון 600 של קוואלקום (Qualcomm), מעבד בעל ארבע ליבות שפועל במהירות גבוהה של 19.9 ג'יגה-הרץ, וכן, סוללה גדולה יותר בנפח של 3,200mAh מול ה-2,300mAh של ה-One.

זיכרון
המכשיר מצויד  ב-2 ג'יגה-בייט זיכרון RAM, וב-16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, ובדומה לכל המכשירים מהדור החדש שיצאו לאחרונה, הוא גם כולל את טכנולוגיית NFC, בלוטות' 4.0 ותמיכה בתקן האלחוטי החדש 802.11ac.

מדיה
מבחינת מדיה, מדובר במכשיר עוצמתי במיוחד. החברה שיבצה בו את מצלמת ה-Ultrapixel של ה-One, שמאפשרת לצלם תמונות טובות יותר בתנאי צילום חשוכים, צמצם f/2, ואת שבב הצילום הקנייני של החברה ImageChip, שמספק חמש רמות של הבזק שנבחרות בהתאם למרחק של המצלמה ממושא הצילום שלה. בחלקו הקדמי הפונה למשתמש, מצויד הטלפון במצלמת 2.1 מגה-פיקסלים עם זווית רחבה ואפשרות ללכוד תמונות וקטעי וידאו קצרים – כולל בהילוך איטי.

מוסיקה
גם חובבי המוזיקה ייהנו במיוחד ממה שיש ל-Butterfly S להציע. טכנולוגיה בשם BoomSound משפרת את איכות המוזיקה המושמעת באמצעות שני רמקולים שממוקמים בחלק הקדמי של המכשיר, והיא עובדת במקביל לטכנולוגיית העשרת הצליל של Beats Audio. הטלפון יכול להתחבר למקורות תצוגה חיצוניים באמצעות כבל HDMI, חיבור DLNA או חיבור Miracast והוא מצויד גם בחיישן אינפרא-אדום שיכול להפוך אותו גם לשלט רחוק.

מערכת ההפעלה היא אנדרואיד (Android) בגרסה 4.2 – מעליה הגרסה האחרונה של ממשק ה-Sense הקנייני של HTC, שמציע בין השאר את יישום ה-BlinkFeed שמציג בצורה של מגזין דיגיטלי שילוב של הודעות טוויטר (Twitter) ופייסבוק (Facebook), עם חדשות וכותרות מאתרים נבחרים.

עדיין לא ברור בדיוק מתי יופץ המכשיר בעולם, אך ככל הנראה הוא יופץ תחילה במזרח הרחוק.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שהם

    מעבד 19.9GHz??? וואו, כפי הנראה נרדמתי לכמה שנים! בדקתי, זאת שגיאת כתיב, תנסו 1.9GHz.

אירועים קרובים