חוויית הלקוח של Backbase
יאוק פלייטר, מנכ"ל Backbase, המפתחת פורטלי לקוחות חווייתיים ללקוחות אנטרפרייז ואחרים, ביקר באחרונה בישראל. במהלך שהותו כאן נפגש עם קבוצת אמן – המייצגת את מוצרי החברה בארץ, ועם לקוחות במגזר הטלקום והפיננסים. זוהי הפעם השנייה של פלייטר בישראל, כאשר בפעם הקודמת חתם על עסקה להטמעה ויישום תשתית דיגיטל מקיפה עם אחד הבנקים הגדולים בישראל. לדבריו, "אנו מאמינים כי לארגונים בישראל יש לאן לשאוף ולהתפתח בכל הנוגע לחוויית הלקוח בעולם הרב ערוצי. אנו צופים כי שיתוף הפעולה עם קבוצת אמן יביא להיקף עסקאות בסך 2 מיליון יורו עד סוף 2014, וייקח את עולם השירות וחוויית הלקוח בישראל קדימה".
תגובות
(0)