חוויית הלקוח של Backbase

יאוק פלייטר, מנכ"ל Backbase, המפתחת פורטלי לקוחות חווייתיים ללקוחות אנטרפרייז ואחרים, ביקר באחרונה בישראל. במהלך שהותו כאן נפגש עם קבוצת אמן – המייצגת את מוצרי החברה בארץ, ועם לקוחות במגזר הטלקום והפיננסים. זוהי הפעם השנייה של פלייטר בישראל, כאשר בפעם הקודמת חתם על עסקה להטמעה ויישום תשתית דיגיטל מקיפה עם אחד הבנקים הגדולים בישראל. לדבריו, "אנו מאמינים כי לארגונים בישראל יש לאן לשאוף ולהתפתח בכל הנוגע לחוויית הלקוח בעולם הרב ערוצי. אנו צופים כי שיתוף הפעולה עם קבוצת אמן יביא להיקף עסקאות בסך 2 מיליון יורו עד סוף 2014, וייקח את עולם השירות וחוויית הלקוח בישראל קדימה".

מימין: פרי פוירשטיין - סגן מנהל החטיבה הפיננסית בקבוצת אמן, יאוק פלייטר - מנכ"ל Backbase

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים