בנק דיסקונט השיק אפליקציה סלולרית חדשה לניהול החשבון

בין החידושים באפליקציה המשודרגת: מידע כללי אודות מיקום סניפים, מידע עדכני משוק ההון ואפשרות ליצירת קשר ישיר עם הבנקאים במוקד הטלפוני, מידע אישי ומלא אודות נכסי הלקוח בבנק, אפשרויות גישה מהירה למגוון שירותים, כמו העברות בשקלים, קניה/ מכירה של ני"ע, הפקדה לפיקדון ועוד ● לימור ספרן זייפר, מנהלת ענף ערוצים ישירים בדיסקונט: " חשיבה רבה הושקעה בבחירת המידע ובאופן הצגתו ללקוח, כך שהפרטים הנחוצים לו ביותר, יהיו זמינים מיד בכניסה לאפליקציה"

בנק דיסקונט השיק לאחרונה אפליקציה סלולרית משדורגת וחדשה הכוללת מגוון רחב יותר של פעולות – לצד שיפור משמעותי בממשק המשתמש, בניווט ובתהליכי ביצוע הפעולות. הדגש הושם על חווית המשתמש, כך שזו תהיה תואמת לציפיות הלקוחות מאפליקציות סלולריות עדכניות וחדשניות. האפליקציה החדשה ניתנת להורדה בחינם מחנויות האפליקציות של גוגל (Google) עבור אנדרואיד ומהחנות של אפל (Apple) עבור ה-iOS.

בין החידושים המרכזיים שהוצגו באפליקציה המשודרגת:

מידע כללי
מיד עם הכניסה לאפליקציה ניתן מידע כללי אודות מיקום הסניף הקרוב, מידע עדכני משוק ההון ואפשרות ליצירת קשר ישיר עם הבנקאים במוקד הטלפוני של הבנק.

מידע אישי
לאחר הקשת פרטי הזיהוי נפתח המסך הראשי המרכז את המידע האישי והמלא אודות נכסי הלקוח בבנק בכל הקשור ליתרת העו"ש, מצב תיק ני"ע, חיוב קרוב בכרטיס האשראי ו- 16 תנועות אחרונות.

אפשרויות ניווט וגישה מהירה למגוון שירותים
בנוסף לקבלת המידע המקיף אודות החשבון ניתן לבצע בקלות פעולות בנקאיות בעו"ש ובני"ע ובכלל זה: העברות בשקלים, קניה/ מכירה של ני"ע, הפקדה לפיקדון וכיו"ב. הפעולות ניתנות לביצוע באמצעות סרגל הניווט המהיר הנמצא במסך הראשי ומופעל באופן שהינו ידידותי ונוח למשתמש. בעת גלילת חלקו העליון של המסך נפתח תפריט מלא למידע ופעולות.

לימור ספרן זייפר, מנהלת ענף ערוצים ישירים, ציינה, כי "דיסקונט היה בין הבנקים הראשונים שהציע ללקוחותיו שירות באמצעות אפליקציה סלולרית. אולם מאז השוק התפתח, שיעורי החדירה של המכשירים הסלולריים עלו, וכיום הם בשימוש קהלים מגוונים יותר. במקביל, לעומת אתרי אינטרנט, בבניית אפליקציה יש צורך להתייחס לשטח המסך המצומצם, ליכולות המתקדמות של המכשיר, כמו ה-GPS, ובנוסף, למאפייני שימוש שונים המתבטאים בתדירות שימוש גבוהה יותר ולפרקי זמן קצרים יותר. לדוגמה – חשיבה רבה הושקעה בבחירת המידע ובאופן הצגתו ללקוח, כך שהפרטים הנחוצים לו ביותר, יהיו זמינים מיד בכניסה לאפליקציה".

גלעד סוקולוב, סמנכ"ל, ראש חטיבת אסטרטגיה, שיווק ושירות בדיסקונט: "בניית האפליקציה בקונספט החדש הינה מהלך ראשון בסדרת פרויקטים, שמטרתם שדרוג חווית השימוש והגלישה בכלל הערוצים הישירים. באפליקציה זו, שמנו דגש על אופן קבלת השירותים הבנקאיים להם הם מצפים ואותם הם צריכים באופן אינטואיטיבי ופונקציונלי, והכל בנראות אטרקטיבית ומזמינה שתתמוך בהשגת מטרות אלו".

פרטים נוספים על השירות ניתן לקבל באתר דיסקונט.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים