לארי אליסון עשוי לרכוש חברת תעופה נוספת בהוואי

מנכ"ל אורקל צפוי להיות השחקן השני בגודלו בשוק הטיסות בהוואי, לאחר ש-Island Air שבבעלותו אישרה כי היא מנהלת מגעים עם Mesa Air Group, החברה האם של go! Airlines אשר מפעילה טיסות פנים בהוואי

המיליארדר לארי אליסון, מנכ"ל אורקל (Oracle), עשוי לרכוש חברת תעופה שנייה בהוואי – לאחר שבשנה שעברה רכש את האי Lanai ובחודש פברואר רכש את Island Air מהונולולו, שאישרה כי היא מנהלת מגעים עם Mesa Air Group, החברה האם של go! Airlines אשר מפעילה טיסות פנים בהוואי.

"אנו מחויבים לבסס שירות אזורי איתן ובמסגרת תהליך זה אנו בוחנים את כל האפשרויות ובין השאר מקיימים מגעים עם Mesa Air", מסר פול קייסי, מנכ"ל Island Air. לא ניתן היה לקבל תגובה ממנכ"ל Mesa Air. עם זאת, דוברת החברה מסרה כי החברה מפעילה 40 טיסות מדי יום מהוואי, וכי הצי של החברה כולל חמישה מטוסים בעלי 50 מושבים.

מומחים בענף מעריכים כי מיזוג בין חברת Island Air ל-go! Airlines עשוי להעניק לאליסון מעמד איתן בשוק של טיסות הפנים בהוואי, הנסמך ברובו על התיירים הרבים המגיעים לאיים. "אנשים מבינים עכשיו שהוא רציני כשהוא מצהיר על כוונתו להפוך לשחקן השני בגודלו בשוק של טיסות הפנים בהוואי. עד כה לא הייתה כאן תחרות רצינית", אמר פיטר פורמן, היסטוריון של התעופה בהוואי.

בדירוג שפורסם במרץ, הציב מגזין פורבס (Forbes) את אליסון בן ה-68 במקום החמישי בין האנשים העשירים ביותר בעולם, ובמקום השלישי בין האנשים העשירים ביותר באמריקה, עם הון של 43 מיליארד דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים