GEAK השיקה שני טלפונים חכמים חדשים עם מצלמה ברזולוציה 13 מגה פיקסל

החברה הסינית מתחילה להפיץ השבוע שני סמארטפונים ששמים במרכז את המצלמה ● הראשון - מרס, מכוון לשוק העליון וכולל מסך 5.8 אינץ', מצלמה קדמית של 8 מגה-פיקסלים, תצוגת HD מלאה, 2 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון ● השני בשם "איי", מציע מסך 5 אינץ', מצלמה קדמית של 2 מגה-פיקסלים, מסך IPS באיכות של 720 פיקסל, 1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM, 16 ג'יגה-בייט נפח אחסון, ומעבד מרובע ליבות של מדיה-טק ● ישווקו תחילה בסין במחירים של 490 דולרים ו-326 דולרים - בהתאמה

היצרניות ממשיכות להציף את שוק הטלפונים החכמים – ברמה הגבוהה והבינונית. עכשיו, חברה סינית בשם GEAK מפיצה שני טלפונים חכמים חדשים ששמים במרכז בעיקר את המצלמה; שניהם מצוידים במצלמת 13 מגה-פיקסלים עם צד אחורי מואר – מצלמה שניתן למצוא כיום במכשירי הקו הראשון של השוק.

מדובר בשני טלפונים שונים – הראשון, העונה לשם מרס (Mars), מכוון לשוק העליון והשני בשם איי (Eye), לשוק הביניים. מרס מגיע עם מסך בגודל 5.8 אינץ', מצלמה קדמית של לא פחות מ-8 מגה-פיקסלים, תצוגת HD מלאה, 2 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. הוא מבוסס על מעבד ה-Snapdragon 600 של קוואלקום (Qualcomm).

מכשיר האח, איי (Eye), מציע מסך בגודל 5 אינץ', מצלמה קדמית של 2 מגה-פיקסלים, מסך IPS באיכות של 720 פיקסל, 1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM, 16 ג'יגה-בייט נפח אחסון ומעבד MT6859, מעבד מרובע ליבות של מדיה-טק (Mediatek) שהולכת ותופסת נוכחות בתחום מכשירי הביניים.

שני המכשירים יתחילו להימכר כבר השבוע בסין. המחיר בו צפוי להימכר המרס הוא 490 דולרים והמחיר של ה-איי יהיה כ-326 דולרים. מהחברה לא נמסרו פרטים נוספים בקשר לזמינות בשאר העולם בשלב זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים