אילן שפיגלמן, אורקל ישראל: "עמדנו בשנה הכספית ביעדי הגידול שלנו, אבל הדרך הייתה קשה יותר"

"העמידה ביעדי הגידול אירעה רק לקראת סוף השנה הכספית, בעוד שבדרך כלל אנחנו מגיעים לכך מוקדם יותר", אמר שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל ● הוא הסביר זאת בכך ש-"הלקוחות אמנם רכשו מאיתנו את מה שהם צריכים מבחינה מיחשובית, אלא שתהליכי קבלת ההחלטות שלהם וסגירת ההזמנות היו ארוכים יותר מאשר שנים עברו"

"בשנה הכספית האחרונה, אותה סיימנו בחודש מאי, עמדנו ביעד של גידול דו-ספרתי באחוזים, אולם הדרך לעמוד בו הייתה מאתגרת", כך אמר אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל (Oracle) ישראל. לדבריו, "העמידה ביעדי הגידול אירעה רק לקראת סוף השנה הכספית, בעוד שבדרך כלל אנחנו מגיעים לכך מוקדם יותר".

שפיגלמן דיבר במסגרת מפגש פורום המנמ"רים של אנשים ומחשבים, C3, שנערך באחרונה בפראג, בהשתתפות יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות ה-IT ובהנחיית פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

לפי שפיגלמן, הסיבה לכך שאורקל ישראל השיגה השנה את יעדה, אולם מאוחר מהרגיל, היא ש-"הלקוחות אמנם רכשו מאיתנו את מה שהם צריכים מבחינה מיחשובית, אלא שתהליכי קבלת ההחלטות שלהם וסגירת ההזמנות היו ארוכים יותר מאשר שנים עברו".

לדבריו, "ארגונים מתחילים להבין שפתרונות IT משולבי חומרה ותוכנה, דוגמת אלה שלנו, מסייעים לשיפור התפעול של ה-IT בצורה משמעותית. הם מביאים לשיפור משמעותי בביצועים, ההטמעה שלהם קלה והם כוללים אפשרות לגידול עתידי ולהתרחבות, כמו גם שיפור גדול בעלויות התחזוקה השוטפת. זה קורה משום שהמערכות האלה מאוד יציבות ולא נוטות להתקלקל". הוא ציין, כי החדרתן לשוק של המערכות הללו מבית אורקל– Exadata ,Exalogic ,Exalytics ו-Big Data Appliance – נעשית מזה שלוש שנים. "בשנה הראשונה העברנו ללקוחות את הידע והסברנו להם את חשיבות התחום, בשנה השנייה מכרנו שמונה מערכות ואילו השנה מכרנו עשרות".

שפיגלמן התייחס לשירותים אותם מציעה ענקית ה-IT בענן: "אורקל רכשה לפני חצי שנה את Eloqua, ספקית של תוכנות בתצורת ענן למיכון השיווק ולניהול ביצועים. הרכישה נועדה לספק לארגונים יכולת להעניק ללקוחותיהם חוויית משתמש זהה בכל ערוצי ההתקשרות עימם. הנרכשת נותנת לאורקל יכולת לספק ללקוחותיה הארגוניים יכולות של שיווק, מכירה, תמיכה ושירות לקוחות בהתאמה אישית ובכל נקודת מגע מול הלקוח. רכישה נוספת הייתה לפני יותר משנה, של טליאו (Taleo), שפועלת בתחום ה-HCM (ר"ת Human capital management – ניהול ההון האנושי). היא מציעה תוכנה ויישום בתחום, בתצורת מיחשוב ענן, שמסייעת לארגונים לפתות ולגייס כוח אדם, לשכור אותו ולהניע אותו לפעולה, באופן טוב יותר מאשר שיטות HCM מסורתיות".

הוא סיים באומרו, כי "יש צורך לטפל בעולם ה-Big Data, על ידי ניתוח כמויות אדירות של מידע לזיהוי כוונות זדון ולקבלת החלטות. המגמה כיום היא להבין מגמות ולזהות כוונות ואיומים ברשת לפני שהם מתקיימים. לשם כך יש צורך באיסוף מידע רב ממקורות רבים, כגון בלוגים, מצלמות אבטחה, חיישנים, מיילים, מידע הזורם ברשת הארגונית ושיחות סלולריות. ניתוח כל שפע החומר הזה מאפשר לזהות ולגלות מגמות ואיומי סייבר פוטנציאליים. אורקל יודעת לאחד את שני סוגי המידע, המובנה והבלתי מובנה, על מנת לספק ללקוח תמונה כוללת ואחודה של כל המידע העומד לרשות ארגונו של הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים