מיקרוסופט תשחרר מחר את גרסת הסקירה לחלונות 8.1

החברה פרסמה את דרישות המערכת עבור הגרסה החדשה ● חלונות 8.1 זקוקה למחשב עם מעבד במהירות 1 ג'יגה-הרץ, ל-1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-16 ג'יגה-בייט שטח פנוי בכונן עבור מהדורת ה-32 ביט, ול-2 ג'יגה-בייט RAM ו-20 ג'יגה-בייט מקום פנוי עבור מהדורת ה-64 ביט ● בנוסף, מיקרוסופט תשיק מחר גרסת סקירה של אינטרנט אקספלורר 11, שתכלול אפשרות לבצע שיחות ישירות מאתרי אינטרנט

מיקרוסופט (Microsoft) עומדת לשחרר מחר (ג') את גרסת הסקירה לחלונות 8.1 (Windows 8.1). החברה פרסמה את דרישות המערכת עבור הגרסה שאמורה, בין השאר, לשפר את חוויית השימוש בחלונות 8.

למרות מאמצים רבים של הענקית מרדמונד, החדירה של חלונות 8 לשוק לא מתקדמת לפי התחזיות. מערכת ההפעלה החדשה הושקה באוקטובר אשתקד ונכון להיום, לפני נתוני NetMarketShare, עומד נתח השוק שלה על 4.27% בלבד.

דרישות המערכת עבור גרסת הסקירה המוקדמת צנועות למדי. חלונות 8.1 זקוקה למחשב עם מעבד במהירות 1 ג'יגה-הרץ, ל-1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-16 ג'יגה-בייט שטח פנוי בכונן עבור מהדורת ה-32 ביט, ול-2 ג'יגה-בייט RAM ו-20 ג'יגה-בייט מקום פנוי עבור מהדורת ה-64 ביט. כל מה שחלונות 8.1 צריכה כדי לרוץ הוא כרטיס תצוגה שתומך ב-DirectX 9 עם מנהל התקן שזכה לאישור ה-WDDM.

מיקרוסופט תשיק יחד עם המהדורה המעודכנת של חלונות גם גרסת סקירה של אינטרנט אקספלורר 11 (Internet Explorer 11). בחברה חשפו אתמול שאחת התכונות החדשות של הדפדפן תהיה Click to Call, שתאפשר למשתמשים ללחוץ על מספרי טלפון שמופיעים באתרים ברשת כדי לבצע שיחות ישירות מהם. תכונה זו אמורה להיות פעילה בדפדפן החדש כברירת מחדל וניתן יהיה לבחור ביישום באמצעותו יבוצעו השיחות בהגדרות המערכת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים