סיסקו: מגמת Internet of Everything מניבה כבר הכנסות של מאות מיליארדי דולרים

מסקר שערכה סיסקו עולה, כי עסקים מהמגזר הפרטי ברחבי העולם יגרפו השנה הכנסות של 613 מיליארד דולרים ממגמת Internet of Everything ואלה שהתאימו את עסקיהם למגמה זו יגרפו את נתח הארי של סכום זה ● על פי החברה, סכום נוסף, של 544 מיליארד דולרים, ממתין לארגונים שיפעלו להתאים את פעילותם העסקית למגמה

מפטרת. סיסקו

מסקר שערכה סיסקו (Cisco) עולה, כי ארגונים ברחבי העולם יגרפו כבר השנה הכנסות בסכום כולל של 613 מיליארד דולרים מהמגמה המכונה Internet of Everything ועשויים לגרוף סכום נוסף של 544 מיליארד דולרים.

בסיסקו מתייחסים במונח Internet of Everything למגמה רחבה מזו המכונה Internet of Things – מגמה שכוללת לא רק חיישנים ומכשירים (Things) אלא גם אנשים, נתונים ותהליכים – כל מה שמחובר לרשת האינטרנט או מצטלב עמה, הסביר רוב לויד, נשיא לפיתוח ומכירות בחברה.

מגמת Internet of Everything מייצגת הזדמנויות עסקיות משמעותיות עבור ארגונים ומדינות ברחבי העולם. "הערך עולה ככל שיותר דברים מחוברים לאינטרנט", אמר לויד.

מנכ"ל סיסקו, ג'ון צ'יימברס, ומנהלים בכירים נוספים בחברה העריכו בחודשים האחרונים את שווייה של מגמה זו לכלכלה העולמית בסכום של 14.4 טריליון דולרים עד שנת 2020. אולם, על פי מדד הערך של Internet of Everything שפרסמה החברה לפני ימים אחדים, ההשפעה של מגמה זו מורגשת כבר כיום: עסקים מהמגזר הפרטי ברחבי העולם יגרפו השנה הכנסות של 613 מיליארד דולרים ואלה שהתאימו את עסקיהם למגמה זו יגרפו את נתח הארי של סכום זה. לפי סיסקו, סכום נוסף, של 544 מיליארד דולרים, ממתין לארגונים שיפעלו להתאים את פעילותם העסקית למגמת Internet of Everything.

ג'וזף ברדלי, מנכ"ל חטיבת Cisco Consulting Services, אמר ש-"מגמת Internet of Everything מורגשת כבר כיום וחברות עסקיות כבר מפיקות ממנה ערך". הוא ציין ש-"1% מהדברים מחוברים לרשת האינטרנט כבר היום". ככל שיגדל שיעור החיבור, כן יגדל הערך עבור החברות העסקיות והכלכלה העולמית.

כיום מחוברים לרשת האינטרנט 10 מיליארד מכשירים ומערכות, והמספר צפוי לגדול בהרבה. על פי נתונים שפרסמה סיסקו בפברואר, ב-2017 יעמוד המספר של המשתמשים במכשירים ניידים על 5.2 מיליארד בהשוואה ל-4.3 מיליארד ב-2012.

עוד עולה מהנתונים, כי מספר החיבורים הניידים, כולל חיבורים בין מכשיר נייד אחד לאחר, יעמוד ב-2017 על 10 מיליארד בהשוואה לשבעה מיליארד ב-2012. הקצב של תקשורת הנתונים ברשתות הסלולריות יהיה גבוה פי שבעה ויגיע ב-2017 ל-3.9 מגה סיביות לשנייה לעומת 0.5 מגה סיביות לשנייה אשתקד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים