תוכן שיווקי

לקראת אירוע | צביקה וייסמן, אינוקום: "המתחרים טוענים שהפתרונות שלהם טובים כשל Palo Alto Networks. הנתונים בשטח מוכיחים אחרת"

24/06/2013 14:41

מאת צביקה וייסמן, מנכ"ל משותף באינוקום מקבוצת אמן

אחד האתגרים מולם ניצב המגזר הפיננסי הוא הצורך להתייעל. במקביל, מוטל עליו לעמוד בחובות רגולציה ואבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר. לכאורה, הצרכים הללו לא מתיישבים זה עם זה, שכן אבטחת מידע כרוכה במקרים רבים בעלויות גבוהות.

הסיבה העיקרית לעלויות הללו היא השקעה בשכבות אבטחה, הבנויות זו על גבי זו ומשלימות אחת את השנייה למתן מענה מלא לצרכי הארגון. בשיטה זו, על מנת לכסות פרצות שפתרונות האבטחה הקיימים בארגון לא נותנים להן מענה – יש צורך להטמיע עוד ועוד פתרונות. מצב כזה מגדיל את סך ההשקעה של הארגון באבטחת מידע, ומציב אתגר בפני מומחי אבטחת המידע של הארגון, שצריכים להתמודד עם תפעול, בקרה וסנכרון של מספר פתרונות.

בעידן בו הארגונים הפיננסיים מהווים מגזר כמעט לאומי, שהפך למטרה מרכזית להתקפות של ארגוני טרור והאקרים, יש צורך בהגנה בלתי מתפשרת – שגם תתיישב עם הצורך של אותם ארגונים ביעילות.

בניגוד לפתרונות המסורתיים בתחום, Palo Alto Networks מציעה פתרון מלא לאבטחת הרשת הארגונית, וזאת מבלי להתפשר על טיב הביצועים. ל-NGFW (ר"ת Next Generation Firewall) של Palo Alto Networks יש מנוע אחד, בארכיטקטורה משולבת, שבו רצים יחדיו כלל רכיבי אבטחת המידע: אנטי וירוס, מסנן דואר זבל, חוסם נוזקות ועוד, כך שלמעשה נמנע הצורך בהטמעת פתרונות אבטחה רבים.

בנוסף לכך, טכנולוגיית ה-WildFire של Palo Alto Networks נותנת מענה ל-APTs (ר"ת Advanced Persistent Threats) על ידי זיהוי קבצים חשודים והעברתם לבדיקה וניתוח על ידי מערכות ומומחי Palo Alto Networks. אם נקבע שהקובץ הוא נוזקה או APT, נוצרת עבורו חתימה, אשר מתעדכנת בצורה אוטומטית בקרב כל מוצרי ולקוחות החברה. לאחרונה Palo Alto Networks יצאה לשוק עם פתרון sandbox מקומי (WF-500), המבוסס על טכנולוגיית ה-WildFire. הפתרון מתאים לסביבות ענן – פרטי או ציבורי – ומספק יכולות זיהוי וניתוח נוזקות בסביבה המבודדת מהרשת הארגונית.

אין זה פלא, אם כן, שמתחרים רבים טוענים שהפתרונות שלהם טובים כמו אלו של Palo Alto Networks, אך העובדות והנתונים בשטח מוכיחים אחרת. היכולות של Palo Alto Networks ממצבות אותה בחוד החנית של עולם אבטחת המידע ואף הביאו לדירוגה בראש רביע החברות המובילות בריבוע הקסם של גרטנר בתחום ה-Enterprise Network Firewall, כשהיא עוקפת חברות ותיקות בשוק, כדוגמת צ'ק פוינט, סיסקו, ג'וניפר, פורטינט ואחרות.

אירועים קרובים