תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אושרי שרון, !We: "יש להביא את היישומים לכל מכשיר, לכל משתמש – ובכל ערוץ תקשורת"

24/06/2013 14:47

מאת הילל יוסף

"יש לתת מענה הולם למגמה ההולכת וגוברת של הבאת יישומים לכל מכשיר, לכל משתמש ובכל ערוץ תקשורת. יש לממש תפיסה זו תוך הבטחת הצורך במנגנוני אבטחת מידע, לצד השמירה על רמת הביצועים. יש לאפשר למגמה של BYOD, לפיה עובדים מביאים לעבודה את מכשירי הטלפון הניידים שלהם – לקרות, תוך שיתוף מאובטח של מכשירים אלה ביישומים הארגוניים", כך אמר אושרי שרון, מנכ"ל !We, מקבוצת חילן.

שרון התראיין לקראת כנס שעורכת החברה, בשיתוף יבמ וסיטריקס. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך באולם קריפטון שבכפר הירוק, ביום רביעי הקרוב, 26 ביוני, ובו יוצגו פתרונות יבמ וסיטריקס בתחום ה-MAM, כאשר !We היא האינטרגרטורית שלהם.

לדברי שרון, "!We הינה שותפה זהב של סיטריקס ושותפה עסקית מובילה של יבמ ישראל. !We פועלת בעולמות ה-VDI, וירטואליזציה של תחנות קצה ולאחרונה – פרויקטים של ניהול יישומים ניידים, MAM".

באחרונה דירגה גרטנר את סיטריקס במקום השלישי בריבוע הקסם לתחום תוכנות לניהול רכיבים ניידים (MDM, ר"ת Mobile Device Management). על פי חברת המחקר, ההתמקדות של סיטריקס היא מיחשוב ענן ורק באחרונה היא פנתה לעולם הנייד, עם ההשקה של מוצר לתחום והרכישה שבוצעה בשנה שעברה של אחת ממובילות השוק, Zenprise.

שרון אף ציין כי "יש לנו ב-!We את היכולת האינטגרטיבית והידע הנדרשים, בעולם התשתיות עם ותק רב שנים בהטמעת יישומים וירטואליים, לצד היכולת לנהל ולהציע פתרונות אבטחת מידע, המוטמעים עם חטיבת אבטחת המידע בחברה, לטובת ארגונים בינוניים וגדולים. בכנס יוצגו פתרונות סיטריקס על גבי תשתיות יבמ ממשפחת IBM PureSystems, פתרונות ניהול ייעודים לתחום ה-Mobile, והתועלות אותן מפיקים ויפיקו המנמ"רים מהטמעות שכאלה".

לפרטים נוספים והרשמה

אירועים קרובים