TSMC הטיוואנית תייצר את סדרת מעבדי ה-A של אפל

החברה תתחיל לייצר כמות מוגבלת של לוחות סיליקון עמוסי מעבדים של אפל כבר השנה, ותגביר את הקצב בהדרגה עד לתחילת 2014 ● עם זאת, לא ברור האם TSMC תהיה החברה היחידה שתייצר את המעבדים הללו עבור אפל

הפרה זכויות של קניין רוחני. אפל

יצרנית המעבדים הטיוואנית TSMC תייצר את סדרת מעבדי ה-A של אפל (Apple) בשלוש השנים הקרובות. TSMC תתחיל לייצר כמות מוגבלת של לוחות סיליקון עמוסי מעבדים של אפל כבר השנה, ותגביר את הקצב בהדרגה עד לתחילת 2014, אז היא אמורה להגיע להזמנות ייצור מסיביות – כך על פי החוזה שנחתם באחרונה בין השתיים.

TSMC תייצר את מעבדי ה-A8 שצפויים להיות משולבים בדור הבא של מכשירי ה-iPhone, וכן את מעבדי ה-A9/9X שמיועדים לדורות הבאים של מכשירי ה- iPhone וה-iPad. המעבדים ייוצרו בניצולת מלאה כבר בתחילת הרבעון השלישי של 2014. עם זאת, לא ברור האם TSMC תהיה החברה היחידה שתייצר את המעבדים הללו עבור אפל.

בשלב הראשון אמורה החברה לייצר מעבדים בליטוגרפיה של 20 ננו-מטר. החברה תלווה את אפל גם בייצור מעבדים בליטוגרפיות העתידיות של 16 ו-10 ננו-מטר. מעבדי ה-16 ננו-מטר, שייוצרו בהתאם לטכנולוגיית ה-FINFET התלת ממדית של ARM, אמורים להגיע לפס הייצור כבר בתחילת 2014.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים