גיל ששון, אורקל ישראל: "לקוחות ארגוניים מביטים על הענן בצורה מיושנת"

"המבט של הלקוחות הארגוניים קצת מיושן, כי כל ילד מכור לדרופבוקס", אמר ששון, מנהל פעילות ענן ו-CRM בחברה ● לדבריו, "מיחשוב הענן יהפוך בהדרגה לסוג של מיינסטרים ובעוד כמה שנים הוא יהיה משהו לגמרי אחרת, שלא מדברים עליו" ● ששון ציין שני מניעים להליכה של ארגונים לענן: "הרצון בצמצום ובהפחתת העלויות התפעוליות והרצון בצמצום הסיכונים התפעוליים"

"לקוחות ארגוניים מביטים על כל תצורת מיחשוב הענן בצורה מיושנת מעט, שכן כל ילד מכור לדרופבוקס (Dropbox)", כך אמר גיל ששון, מנהל פעילות ענן ו-CRM באורקל (Oracle) ישראל.

ששון דיבר ברב שיח שנערך באחרונה בבית אנשים ומחשבים לקראת כנס "מכרז ענן 2 -CloudCon 2013", שייערך ביום א' במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. מנחה רב השיח היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי ששון, "מיחשוב הענן יהפוך בהדרגה לסוג של מיינסטרים ובעוד כמה שנים הוא יהיה משהו שלא מדברים עליו". הוא אמר ש-"בעוד כמה שנים עולם מיחשוב הענן ייראה לגמרי אחרת. המניעים להליכה אליו יהיו שניים: הרצון בצמצום ובהפחתת העלויות התפעוליות והרצון בצמצום הסיכונים התפעוליים".

על פי ששון, הנושאים בהם נדרש המנמ"ר לטפל בדרכו להטמיע מיחשוב ענן הם: "כיצד להגדיל את כוח המיחשוב של הארגון? לאן החברה רוצה ללכת? ומהי מידת הגמישות המיחשובית הנדרשת לטובת מענה למצרכים העסקיים של הארגון?". לדבריו, "יש לספק לשאלות אלה את המענה המיחשובי".

הוא ציין, כי "כבר כיום רואים ארגונים גדולים, למשל מהמגזר הפיננסי, שנמצאים בענן ציבורי, והמגמה הזו תימשך. המניע למעבר הוא החיסכון המתקבל בעלויות התפעוליות. הדבר דומה לשכירה של נכס לעומת הרכישה שלו. מדובר במשקל רב ערך במסגרת קבלת ההחלטות הארגונית".

גיא בר שדה, מנהל מכירות ב-בלאט לפידותששון סיכם את דבריו באומרו, כי "ההיבט העסקי הוא זה שצריך לעמוד בראש מעיניהם של המנמ"רים בדרכם לטפל בנושא מיחשוב ענן – ולא זה הטכנולוגי".

"השוק בשל למיחשוב ענן"
גיא בר שדה
, מנהל מכירות ב-בלאט לפידות, ציין שהחברה מייצגת ומטמיעה מערכות של Salesforce.com בכ-400 מ-700 לקוחות החברה העולמית בארץ.

לדבריו, "אנחנו רואים את הבשלות הקיימת בשוק לתחום מיחשוב ענן". הוא ציין ש-"Salesforce.com מספקת כלים המסייעים לארגונים להתייעל ולשפר את הקשר עם לקוחותיהם. מודל מיחשוב הענן שלה מאפשר להשיג חסכון משמעותי הודות לחסכון ברכש תשתיות וגמישות לשינויים".

"מעבר לפתרון הראשוני של החברה, CRM בענן, Salesforce.com חודרת ליותר ויותר ארגונים ברחבי העולם, עם פתרונות בתחומי השיווק, השירות והמכירות", הוסיף בר שדה. "פתרונות אלה משלבים בתוכם כלי מדיה חברתית, מובייל וכלי פיתוח בסביבת ענן".

"אנחנו מביאים פתרונות מיידים לצרכים משתנים, מבוססי יישומים בענן", אמר. לדבריו, "תפיסת הענן מביאה לחסכון ולגמישות בעידן של שינויים. גופים בישראל כבר מבינים את היתרונות במיחשוב ענן והגמישות הרבה שהוא מעניק, ומתחילים לאמץ פתרונות ענן על מנת להתייעל, להקטין הוצאות ולהגדיל את הגמישות. בשנה שבה נדרשים קיצוצים משמעותיים בתקציב הארגונים, מודל הענן יתמוך במטרות אלה ויאפשר שינוי אמיתי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים