כ.א.ל שדרגה את מערכת ה-CRM שלה בעשרות מיליוני שקלים

השדרוג בוצע מגרסה 6.1 לגרסה 8.1.1.7 של המערכת, תוך דילוג על גרסה 7 - מה שלדברי אנשי כ.א.ל הפך את השדרוג למורכב וייחודי ● מדובר במערכת המרכזית באמצעותה מעניקים נציגי השירות והמכירה של כ.א.ל שירות בזמן אמת ללקוחות החברה

חברת כ.א.ל סיימה לפני שלושה ימים פרויקט שארך כשנה, במסגרתו שדרגה החברה את מערכת ה-CRM שלה, שמבוססת על סיבל (Siebel) של אורקל (Oracle), בעלות של עשרות מיליוני שקלים.

מדובר באחת ממערכות הליבה של הארגון והיא מהווה המערכת המרכזית באמצעותה מעניקים נציגי השירות והמכירה של כ.א.ל שירות בזמן אמת ללקוחותיה. המערכת החדשה צפויה לשרת 800 משתמשים פנימיים.

השדרוג בוצע מגרסה 6.1 לגרסה 8.1.1.7 של המערכת. מ-כ.א.ל נמסר, כי מדובר בשדרוג מורכב מאוד וייחודי, לאור העובדה שהיה כאן דילוג על גרסה 7.

הפרויקט נוהל על ידי כ.א.ל, תוך פיתוח משותף של צוות אנשי הטכנולוגיה בחברה בשיתוף עם חטיבת השדרוגים של Oracle Consulting. הבדיקות בפרויקט בוצעו בשיתוף צוות מומחי בדיקות CRM של חברת טאקט, חטיבת הבדיקות של מטריקס. פעילות ההדרכה וההטמעה בארגון בוצעה בשיתוף ג'ון ברייס מכללת היי-טק, חטיבת ההדרכה של מטריקס.

דורון ספיר, מנכ"ל כ.א.ל, אמר ש-"כחברה המעניקה שירות ליותר משני מיליון מחזיקי כרטיסי אשראי אנחנו רואים חשיבות רבה ביצירת תשתית טכנולוגית תומכת המאפשרת הענקת שירות הוליסטי, מהיר ויעיל. מערכת CRM כפי שהשקנו השבוע היא כלי מהותי לניהול קשרי לקוחות בחברה כמו כ.א.ל".

רון גריסרו, סמנכ"ל טכנולוגיות עסקיות בחברה, אמר בראיון לאנשים ומחשבים, כי "שדרוג המערכת יאפשר לנו להמשיך להעניק ללקוחותינו שירות מקצועי ובעתיד אף לתמוך בפתרונות שירות מתקדמים כמו self service ו-social CRM".

לדבריו, "לא שקלנו את האפשרות להעביר את מערכת ה-CRM הקיימת למערכת CRM בענן דוגמת Salesforce.com, כיוון שבמהלך השנים, אנשי ה-IT שלנו פיתחו פיתוחים ויישומים ייחודיים למערכת".

הוא הוסיף, כי בעקבות הפרויקט, הלקוחות של כ.א.ל צפויים לקבל מענה מהיר יותר ממוקדני השירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים