דוב הפנדה שברח מגן החיות בוושינגטון נמצא בעזרת טוויטר

עובדי גן החיות החליטו להיעזר ברשת החברתית על מנת למצוא את ראסטי, דוב הפנדה האהוב שלהם - והציוצים והשיתופים הרבים של ההודעה שפרסמו אמנם סייעו להם למצוא אותו בריא ושלם ● בהודעתם פרסמו עובדי גן החיות מקומות שבהם הדוב יכול להימצא וכיצד ניתן ליצור קשר ● אנליסטים שיבחו את העובדים על התושייה שגילו וכינו את השימוש בטוויטר כדי למצוא את הדוב "חכם"

כשעובדי גן החיות הלאומי בוושינגטון גילו שראסטי, דוב פנדה אדום, ברח מהכלוב שלו ונעלם, הם החליטו להיעזר בטוויטר (Twitter) כדי לאתר אותו – ואכן, הדוב נמצא בריא ושלם.

אתמול (ב') אחר הצהריים מצא תושב וושינגטון את ראסטי ופרסם את תמונתו של הדוב בציוץ בטוויטר על מנת שעובדי גן החיות ימהרו ללכוד אותו. לאחר שהדוב נלכד הודיעו עובדי גן החיות לאלפי העוקבים המודאגים בטוויטר, כי הדוב עושה את דרכו, בריא ושלם, בחזרה לכלוב שלו בגן החיות.

עזרא גוטהייל, אנליסט מפירמת Technology Business Research, שיבח את עובדי גן החיות על התושייה שגילו בשימוש ברשת החברתית. "זה היה שימוש חכם", אמר. "טוויטר היא המקור למידע העדכני ביותר. עם קצת מזל, הנושא יכול לזכות לעניין רב". עם זאת, הוא מתח ביקורת על כך שבגן החיות לא תייגו את ההודעה ברשתית (#), שעשויה להקל על איתור מידע למי שמתעניינים בנושא.

מאז שפורסמה ההודעה, אתמול בערב, היא קודמה 3,339 פעמים, ביחד עם התמונה של הדוב האובד שצורפה אליה ומספר הטלפון שיש לחייג אם מוצאים את הדוב. להודעה צורף גם מידע על המקומות שהדוב עשוי להימצא בהם – למשל עץ סמוך לגן החיות שיכול לשמש אותו לשנת הלילה. עם זאת, בגן החיות הזהירו כי מדובר בחיית פרא שעלולה לנשוך במצבים של לחץ או בהלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים