וודאפון תרכוש את Kabel Deutschland בעסקת ענק של 10 מיליארד ד'

הרכישה תאפשר לענקית התקשורת להציע בגרמניה חבילות מרובעות: טלפון קווי, תשתית קו רחב, שירותי טלוויזיה בכבלים וטלפון סלולרי ● על פי החברה, התקבלה תמיכה מלאה מצד הדירקטוריון של Kabel Deutschland, שימליץ על הרכישה לבעלי המניות

וודאפון (Vodafone) מתרחבת ועומדת לרכוש את Kabel Deutschland בעסקת ענק של 7.7 מיליארד יורו (כ-10.1 מיליארד דולרים), שתאפשר לה להמשיך לתת סל שירותים מורחב בשוק החשוב ביותר באירופה. על פי החברה, התקבלה תמיכה מלאה מצד הדירקטוריון של Kabel Deutschland, שימליץ על הרכישה לבעלי המניות.

רכישת Kabel Deutschland על ידי וודאפון תאפשר לה להציע בגרמניה חבילות מרובעות: טלפון קווי, תשתית קו רחב, שירותי טלוויזיה בכבלים וטלפון סלולרי. בזכות הרכישה גם תהיה לה גישה ל-5 מיליון לקוחות קו רחב, ל-7.6 מיליון לקוחות טלוויזיה בכבלים, ותוספת של 32.4 מיליון לקוחות סלולר. כך, תהפוך החברה לספקית הטלוויזיה הגדולה ביותר ולספקית תשתית קו רחב השנייה בגודלה בגרמניה. יצוין, כי על הרכישה התחרתה גם Liberty Global האמריקנית, ועדיין יש באפשרותה לתת הצעת רכישה גבוהה יותר מזו של וודאפון.

אנליסטים עדיין לא בטוחים בהשפעת העסקה על השוק בגרמניה. כרגע, המחירים בגרמניה הם בין הגבוהים באירופה, ולטענתם חבילה מרובעת עלולה לכבול אותם למחירים הקיימים. עבור וודאפון, אין ספק שהעסקה משקפת את הצורך להתרחב מעבר לשירותים סלולריים באירופה, שנחשבים לשוק רווי שמחיריו צונחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים