דו"ח: שוק תשתיות הסלולר העולמי עדיין מדשדש – למרות ה-LTE

למרות שההכנסות מתחום ה-LTE צמחו ב-21% ברבעון הראשון של השנה, צנח השוק כולו ב-9% בהשוואה לרבעון האחרון של 2012 - כך על פי דו"ח של Infonetics Research ● ממצאים אלה, מדגישים בחברת המחקר, מראים שתשתיות ה-LTE עדיין לא מצליחות להוציא את שוק התשתיות העולמי מן הקיפאון שבו הוא מצוי

שוק תשתיות הסלולר צנח ברבעון הראשון של השנה ב-9% בהשוואה לרבעון האחרון של 2012, וב-2% ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה – כך עולה מדו"ח חדש שפרסמה Infonetics Research. זאת, מדגישים בחברת המחקר, למרות הרחבת אימוץ תחום ה-LTE (דור 4) בצפון אמריקה ובאירופה.

ברבעון הראשון של השנה הסתכמו ההכנסות בשוק תשתיות הסלולר ב-9.8 מיליארד דולרים, מתוכם 2.7 מיליארד בתחום ה-LTE, המשקפים צמיחה של 21% בהשוואה לרבעון הקודם ו-108% יחסית לרבעון הראשון של 2012. על פי Infonetics, ממצאים אלה מראים שתשתיות ה-LTE לא מצליחות עדיין להוציא את שוק התשתיות העולמי מן הקיפאון שבו הוא מצוי.

"החיים בלי LTE יהיו גיהינום. LTE הוא תחום הפסגה של תחזית התשתיות שלנו, והוא אמור לצמוח ב-16% עד 2017", ציין ריצ'ארד ווב, אנליסט של החברה.

לפי הדו"ח, אריקסון (Ericsson) היא עדיין מובילת השוק, עם היקף הכנסות כפול מזה של נוקיה-סימנס (Nokia Siemens), שמחזיקה במקום השני בתחום תשתיות הסלולר.

עוד צופה הדו"ח, כי מספר מנויי הסלולר בעולם יגיע לשבעה מיליארד עד 2017, כשמתוכם 8% יהיו מנויי LTE.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים