גילי שלזינגר, One1: "מגמת אימוץ מיחשוב הענן צוברת תאוצה"

"יותר ויותר ארגונים מבינים את היתרונות שיש בעבודה בתצורה זו", אמרה שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של החברה ● עם זאת, לדבריה, המצב שונה באשר ל-Big Data: "לקוחות בודקים אותו, אולם ייקח זמן עד שהוא יתפוס תאוצה"

"מגמת אימוץ מיחשוב הענן ממשיכה לצבור תאוצה בתקופה האחרונה. יותר ויותר ארגונים מבינים את היתרונות שיש בעבודה בתצורה זו", אמרה גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1. עם זאת, באשר ל-Big Data, המצב שונה: "לקוחות בודקים אותו, אולם ייקח זמן עד שהוא יתפוס תאוצה", לדבריה.

שלזינגר דיברה במסגרת מפגש פורום המנמ"רים של אנשים ומחשבים, C3, שנערך בפראג באחרונה. השתתפו במפגש יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות ה-IT והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

לדבריה, "המצב השנה מאתגר, 2013 היא שנה לא פשוטה. למרות זאת, אנחנו מעריכים שבשנה הבאה תהייה עליה בכמה תחומים בהם אנחנו פועלים. הלקוחות הארגוניים מבינים שמנהלי הפרויקטים שלנו מביאים להם ערך. בנוסף, למרות המצב, היקף כוח האדם שלנו מצוי במגמת גידול".

היא אמרה שהגישה השיווקית-ניהולית המסורתית, ששלטה בעבר, דגלה בארבעת ה-Pים: מחיר, מקום, קידום ומוצר. "בגלל המצב השנה, לקחנו את הגישה הזו ושיפרנו אותה: אנחנו עונים על צורכי הלקוח ולא מתמקדים במוצר; הראייה שלנו היא לספק ללקוח את כל יכולות הארגון ולא דברים נפרדים; אנחנו מוכרים ערך ולא הולכים תמיד על המחיר הנמוך יותר, על מנת למקסם עסקות ולהביא ללקוחות את המרב; והתפיסה שלנו היא של מכירות עומק וידע, במקום קידום מכירות. הערך מצוי במקום גבוה ואילו המחיר מצוי במקום צדדי".

"One1 פועלת בכמה רבדים: העבודה נמדדת על פי תפוקות ולא על פי תשומות; בעת מימוש פרויקטים, אנחנו מספקים עובדים ברמה גבוהה המהווים מעטפת פרויקטלית, עם מתודולוגיה ורמה מקצועית; ובהיבט הטכנולוגי, אנחנו הולכים לפרויקטי מובייל ולפרויקטים בפיתוח עצמי", אמרה שלזינגר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים