תוכן שיווקי

חברת Webtech משיקה מתודולוגיה רב ערוצית לארגוני אנטרפרייז

הפתרון יאפשר ללקוחות webtech ליצר פורטלים ואפליקציות מובייל בחבילה אחת המבוססת על פתרונות IBM

26/06/2013 14:49

חברת Webtech הישראלית הכריזה על פיתוח מתודולוגיית Multichannel המבוססת על הכלים המתקדמים מבית IBM ומספקת פתרון רב ערוצי מושלם לארגונים גדולים. הפתרון משלב פיתוח ובניית פורטלים ופתרונות Web מגוונים באמצעות כלי ה-Websphere Portal, בשילוב עם פלטפורמת ה-Worklight, המאפשרת פיתוח, ניהול ובקרה של אפליקציות מובייל למגוון פלטרפורמות. ההכרזה הגיעה כהמשך טבעי להחלטה העולמית של IBM להציע את פתרון Worklight לפיתוח אפליקציות מובייל שרכשה לא מזמן כחלק אינטגרלי מחבילת WebSphere Portal.

לרגל ההשקה בישראל, מציעה Webtech חבילה רב ערוצית הכוללת את תוכנות Websphere ו-worklight בעלות תוכנתPortal  Websphere בלבד, ומעניקה, בנוסף, 60 ימי התנסות במתנה לנרשמים לתכנית. Webtech, שותפה עסקית של IBM והמובילה בישראל בתחום הטמעת ויישום תוכנת ה-Websphere Portal, מתמחה בפיתוח והטמעת פורטלים ארגוניים ואתרי אינטרנט מורכבים ועל לקוחותיה נמנים: בנקים, חברות ביטוח, משרדים ממשלתיים ועוד. מתודולוגיית Multichannel שפיתחה, והשימוש ב-Worklight, מתאימה במיוחד ללקוחותיה כיון שהם יכולים למנף מערכות מערכות ארגוניות כאפליקציות מובייל וכך להנגיש את הפורטל ויישומיו לשימוש בסמארטפונים וטאבלטים בארגון ומחוץ לו.

החבילה מאפשרת ל-Webtech להציע פתרון שלם הכולל את WebSphere Portal כתשתית מותאמת למובייל לפורטל או אתר האינטרנט, יחד עם אפשרות לפיתוח 2 אפליקציות מובייל. החיבור של הכלים המובילים של IBM, יחד עם היכולות הטכניות הגבוהות וההבנה המעמיקה של אנשי Webtech, הופכים את הפתרון לאטרקטיבי ביותר עבור הלקוח, גם מבחינת עלות וזמן, וגם מבחינת תוצר סופי איכותי.

WebtechWebtech הוקמה בשנת 2007 ע"י גיא שקולניק והיא מונה כ-20 מהנדסים ואנשים טכניים, המגיעים מתחום הטכנולוגיה ותחום ניהול הידע. שילוב המאפשר לה להעניק ללקוחותיה ערך מוסף עסקי, ולספק להם פתרון מותאם, מקצה לקצה (One stop shop) הכולל אפיון צרכים, ניתוח, ייעוץ, התאמת הפתרון הטכנולוגי וליווי לאורך כל הדרך.

לקבלת 60 ימי התנסות במתנה לחץ כאן.

אירועים קרובים