התאוששות מאסון – עכשיו גם בענן
בתקופה האחרונה אנו עדים לצמיחה באימוץ שירותי מחשוב שונים מבוססי ענן. במגזר הביתי, מרביתנו מזה זמן בשירותי דואר אלקטרוני מבוססי ענן – שהינם נוחים ונגישים מכל מקום – כולל מהטלפון החכם שברשותנו. כמו-כן, ניתן לשמור תמונות וקבצים בענן ללא מגבלת נפח וכמעט ללא תשלום.
גם במגזר העסקי חלה בתקופה האחרונה התפתחות מרשימה בשירותי מבוססי הענן העומדים לרשות המשתמשים, אשר מביאים בד"כ לחיסכון בהשקעות (Capex) ובעלויות התפעול (Opex). שירותי הענן המקובלים ונפוצים כיום כוללים אירוח מחשוב (שרתים וירטואליים) ואחסון במודל IaaS (ר"ת Infrastructure as a Service). מודל נוסף הינו PaaS (ר"ת Platform as a Service) במסגרתו מאפשר ספק השירות פיתוח והרצת אפליקציות שונות של בסיס תשתית אפליקטיבית מוכנה. השירותים המוכרים בתחום זה הינם Google App Engine, Microsoft Azure, AWS Elastic Beanstalk ואחרים.
במגזר העסקי אומץ בחום גם מודל SaaS (ר"ת Software as a Service) המאפשר רכש פתרונות מלאים לתחומים שונים ללא צורך ברכש חומרה ותוכנה יקרה, וללא צורך בעדכונים ושדרוגים שונים הטומנים בחובם מורכבות, עלויות ולעיתים גם הפסקות בשירות. לא מעט ארגונים כיום עוברים לשימוש גם בפתרונות תוכנה מבוססי ענן על פי דרישה (On-Demand). פתרונות התוכנה הנפוצים במודל זה הינם Office 365 של Microsoft וכן מערך מכירות ו-CRM של Salesforce.com ואחרים.
בעקבות המגמות בשוק, פתיחות הלקוחות לקבלת שירותי מבוססי ענן והחיסכון המובהק בעלויות, השיקה לאחרונה חברת טלדור תקשורת-גלאסהאוס את DraaS – Disaster Recovery as a Service – שירות התאוששות מאסון מבוסס ענן. השירות הייחודי מבוסס על מתודולוגית התאוששות מאסון מוכחת שיושמה בעשרות ארגונים בארץ ובעולם, תשתית חדשנית מיצרנים מובילים (Best of Breed), אתר מאובטח וממוגן, יחד עם אינטגרציה ושירות של חברה מובילה בשוק.
רוני טאו, CTO בטלדור תקשורת-גלאסהאוס: "השירות משלב את תחומי המומחיות שלנו לספק ללקוח פתרון אמיתי, אמין, ללא צורך להתפשר על איכויות המערכות ומיקום אתר ההתאוששות. כל זאת, בחבילת שרות יעילה ומוכחת הנותנת ללקוח שקט וביטחון לזמן אסון, תוך הקטנת ההשקעות הנדרשות להקמה, תחזוקה ותפעול פתרון התאוששות מאסון".
לשירות ארבעה שלבים עיקריים:
1. הגדרת צרכים ודרישות ההתאוששות
2. אפיון הפתרון
3. הקמה
4. תחזוקה ותפעול
ייחודיות השירות מתבטאת בגישה העסקית ובשלמותו: Business-Operation-Technology – מתן פתרון מלא מקצה לקצה להתאוששות מאסון אשר תפור לצרכי הארגון. הפתרון כולל גם שירותי תחזוקה ותפעול מלאים – בדיקות תקינות, טיפול בתקלות והפעלת אתר ההתאוששות מאסון לצרכי תרגול ובדיקות בשגרה, וכמובן בעת אסון לפי מאפייני זמן ועדכניות המידע הנדרשים לארגון. השירות ניתן ללא תלות בתשתיות הקיימות בארגון – שרתים פיזיים ו/או וירטואליים, תשתית הווירטואליזציה, מערך האחסון וכדומה.
איציק רוסו, סמנכ"ל מכירות לשירותים מתקדמים בטלדור תקשורת-גלאסהאוס: "הפתרון מהווה עליית מדרגה ברמת השירות שניתן לארגונים, בהיבט של הבטחת ההמשכיות העסקית – תוך הקטנת הסיכון ושימוש יעיל במשאבי הארגון".
טלדור תקשורת-גלאסהאוס הינה חלק מקבוצת טלדור, המספקת פתרונות מלאים לתחום ה-Data Center. לחברה מערך שירותים רחב הכולל בין היתר ייעוץ אסטרטגי, אפיון פתרונות, אינטגרציה של תשתיות ושירות. כמו-כן לחברה מרכז שירות המספק שירותים מנוהלים, לפי צרכי הלקוח, לכל תחומי התשתיות ובכללם – מערכות הפעלה, ווירטואליזציה, בסיסי נתונים, מערכות ניטור, ניהול ואוטומציה, אחסון גיבוי, תקשורת, אבטחת מידע וטלפוניה.
לטלדור תקשורת-גלאסהאוס מומחיות טכנית ושותפויות עסקיות עם היצרנים המובילים בעולם הטכנולוגי. החברה מציבה את הלקוח במרכז העשייה ומציעה פתרונות כוללים של תכנון, יישום, אינטגרציה, הטמעה ותחזוקה של כל עולם ה-Data Centers.
ליצירת קשר: טלדור תקשורת גלאסהאוס, 03-9298942, מייל