חוואווי השיקה את MediaPad 7 Vouge – פאבלט עם מסך בגודל 7 אינץ'

הקו הדק שהפריד בין טאבלטים לפאבלטים נותץ לראשונה עם השקת המכשיר הכולל יכולות טלפוניה מלאות ● הוא כולל מעבד גרפי בעל 16 ליבות התומך ב-HD מלא, מעבד בעל ארבע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ, 1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון שניתן להרחבה ע"י microSD ● בנוסף, הוא מצויד במצלמה קדמית של 3 מגה-פיקסלים, וסוללה בנפח 4,100mAh ● המידות מרשימות: עובי - 9.5 מ"מ ומשקל - 335 גרם בלבד ● ישווק בתחילה בסין

הקו הדק שהפריד בין טאבלטים לפאבלטים, טלפונים בעלי מסך גדול, נותץ לראשונה. זה קרה עם ההכרזה השבוע של חוואווי (Huawei) הסינית, על ה-MediaPad 7 Vouge. מדובר ב-פאבלט עם מסך בגודל 7 אינץ', או אם תרצו, טאבלט בגודל 7 אינץ' עם יכולות טלפוניה מלאות – תלוי איך מסתכלים על זה. בכל מקרה, מדובר באירוע מסקרן בענף המובייל.

עם זאת, כשבוחנים את המפרט – ובעיקר את המסך, מגלים במהרה שהרזולוציה שלו תאכזב כנראה את המשתמשים הפוטנציאליים: 1,024×600 זה קצת מעט למסך בגודל כזה. פיצוי קל מתקבל בעזרת המעבד הגרפי בעל 16 הליבות, שמעבר להפעלת משחקי 3D בקצב מהיר, מסוגל להריץ סרטים בפורמט HD מלא.

בכלל, התצורה של הטאבלט – פאבלט החדש, מייעדת את המכשיר לתחום הביניים דווקא. בלב ה-Vouge נמצא מעבד ארבע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ. הוא מגיע עם 1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון שניתן להרחבה על ידי חריץ microSD שתומך ב-32 ג'יגה-בייט זיכרון. הוא מצויד גם במצלמה קדמית של 3 מגה-פיקסלים, ויש לו סוללה מרשימה בנפח של 4,100mAh. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד (Android) בגרסה 4.1 שמעליה ממשק ה-Emotion הקנייני של החברה.

הטאבלט מציג, עם זאת, מידות מרשימות למדי: עובי של 9.5 מ"מ ומשקל של 335 גרם בלבד. הוא יושק בסין במהלך החודש בצבעי שחור ולבן, ורק בעוד מספר חודשים יופץ במקומות נוספים בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים