נט-אפ השיקה פתרון חדש לגישה ניידת לנתוני הארגון

הפתרון, NetApp Connect, מבוסס על הטכנולוגיה של ionGrid ומשתלב בסביבות מבוססות נט-אפ ללא צורך בהגדרות מורכבות ● Connect פועל בדיוק כמו כל יישום אחר ב-iPhone או ב-iPad ויוצר מאגר מאובטח בהתקן הנייד, המאפשר למערך ה-IT לשלוט על המידע בכל עת ● שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל: "החדירה המהירה של התקנים ניידים למקומות העבודה מאפשרת לעובדים יעילות ונוחות, אך גם מציגה אתגרים משמעותיים בפני ארגוני ה-IT"

27/06/2013 09:15

נט-אפ (NetApp) השיקה מוצר עבור גישה ניידת לנתונים המאוחסנים במערכות האחסון של הארגון. הפתרון, NetApp Connect, מבוסס על הטכנולוגיה של ionGrid, אשר נרכשה על ידי נט-אפ, ומשתלב בסביבות מבוססות נט-אפ ללא צורך בהגדרות מורכבות או בביצוע אימות VPN. בנוסף, מדגישים בחברה, הפתרון מאפשר לכל הנתונים להישאר מקומיים לחלוטין.

הפתרון זמין כעת כיישום להורדה מה-App Store של אפל (Apple) ובקרוב תשוחרר גרסה גם עבור התקנים ניידים נוספים. משתמשי NetApp Connect יכולים להזרים, להציג, להוריד, לערוך ולהעביר באופן בטוח מידע ארגוני ישירות מהתקני iOS שלהם תוך שניות, בין אם המידע נמצא במערכת שיתוף קבצים, ב-SharePoint או דרך יישומי אינטרה-נט.

Connect פועל בדיוק כמו כל יישום אחר ב-iPhone או ב-iPad ויוצר מאגר מאובטח בהתקן הנייד, המאפשר למערך ה-IT לשלוט על המידע בכל עת. גישת "אגירה" זו נועדה לבטל חששות רבים הקיימים לגבי ניהול ההתקן, השימוש בהתקן אישי וציות לנוהלי הארגון. היא גם מספקת למנהלי IT רמת פיקוח גבוהה במיוחד על המשתמשים ועל נתוני הארגון ומאפשרת לשמור על החוקים והנהלים הקיימים, ולבצע התאמה פשוטה של גישת המשתמשים במטרה לאפשר את המידע הנכון לאדם הנכון, בהתקן הנכון ובזמן הנכון.

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל: "החדירה המהירה של התקנים ניידים למקומות העבודה מאפשרת לעובדים יעילות ונוחות, אך גם מציגה אתגרים משמעותיים בפני ארגוני ה-IT, שמנסים להפחית את זליגת הנתונים ולמנוע גידול בעלויות התפעול הקשורות בניהול ההתקנים הניידים. משתמשי קצה, המונעים על ידי הצורך לגשת לקבצים ולמסמכי הארגון מכל מקום ובאמצעות כל התקן, מסכנים את אבטחת המידע, בכך שהם מאמצים שירותי ענן צרכניים בלתי מאובטחים. כדי לשפר את יעילות העובדים המרוחקים, בין אם הם מקוונים ובין אם לא ולהכיר בערך היכולת להיות מחובר, ארגונים דורשים כיום פתרונות המשלבים בין חוויית הניידות הטובה ביותר ויכולת ניהול ופיקוח על נתוני הארגון".

מנט-אפ נמסר, כי פתרון NetApp Connect משלים את בסיס היצע פתרונות הניידות, המסופקים על ידי שותפי החברה, ביניהם חבילת VMware Horizon ו-Citrix ShareFile, המסייעים ללקוחותינו לקבל מגוון רחב ושלם יותר של יכולות. פתרונות אלה, בשילוב עם יכולות ניהול הנתונים של ארכיטקטורת Data ONTAP, מספקים שיתוף פעולה יעיל ובטוח, שיתוף נתונים ופתרונות גישה מהתקנים ניידים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים