תומר פרי, קבוצת אמן: "אין ערך להכנסת המכשירים הניידים לארגונים ללא ניהולם ואבטחתם"

"המענה לצורך הכפול בניהול המכשירים הניידים ובאבטחתם מצוי בבידוד היישומים", אמר פרי, מנהל פעילות סיטריקס בקבוצת אמן ● לדבריו, "שמים אותם ב-'אריזה' באזור מאובטח, ובכך מפרידים בינם לבין הקבצים הפרטיים של העובדים"

"מגמת ה-BYOD (הבאת מכשירי טלפון ניידים חכמים מהבית לעבודה) הולכת וגוברת, אלא שהכנסת מכשירים אלה למערכי ה-IT היא חסרת ערך ואף עשויה להזיק, אם היא לא תלווה בניהול ובאבטחה שלהם", כך אמר תומר פרי, מנהל פעילות סיטריקס (Citrix) בקבוצת אמן.

פרי דיבר בכנס שערכה !We מקבוצת חילן. הכנס התקיים אתמול (ד') באולם קריפטון שבכפר הירוק, בהפקת אנשים ומחשבים ובשיתוף סיטריקס, המיוצגת בארץ על ידי קבוצת אמן, ויבמ (IBM) ישראל. באירוע הוצגו פתרונות יבמ וסיטריקס לתחום ה-MAM (ניהול יישומים ניידים), כאשר !We משמשת כאינטרגרטור שלהם.

לדברי פרי, "המענה לצורך הכפול בניהול המכשירים הניידים ובאבטחתם מצוי בבידוד היישומים כאשר שמים אותם ב-'אריזה' באזור מאובטח, ובכך מפרידים בינם לבין הקבצים הפרטיים של העובדים".

הוא ציין שמחזור ההכנסות השנתי של סיטריקס עומד על כמעט שלושה מיליארד דולרים ויש לה 120 מיליון משתמשים, 8,000 עובדים ורבע מיליון לקוחות. לדבריו, "מזה יותר משני עשורים אנחנו נושאים את בשורת 'מכל מקום ובכל עת'. בשנים האחרונות החזון תופס תאוצה".

פרי אמר, כי באחרונה דירגה גרטנר (Gartner) את סיטריקס כאחת חברות המובילות בריבוע הקסם לתחום התוכנות לניהול רכיבים ניידים, MDM (ר"ת Mobile Device Management). על פי חברת המחקר, ההתמקדות של סיטריקס היא מיחשוב ענן ורק באחרונה היא פנתה לעולם הנייד, עם ההשקה של מוצר לתחום והרכישה שבוצעה בשנה שעברה של אחת ממובילות השוק, Zenprise.

הוא ציין, כי "מחצית מהעובדים לא נמצאים פיזית בארגון כיום. לצד זאת, 82% מכלל 500 ארגוני פורצ'ן (Fortune) כבר משתמשים בענן. סיטריקס פיתחה מענה לשתי מגמות על אלה. בסביבה הניידת היא מספקת חיבור בין אנשים, יישומים ונתונים, ובסביבת הענן – בין הדטה סנטרים השונים ובינם לעננים. לאחר מכן היא מספקת רישות, המחבר בין שני העולמות".

אורי שפמן, מנהל קבוצת SystemX ביבמ ישראל. צילום: יח"צ"סיטריקס לוקחת את תחנת העבודה ומחלקת אותה לארבע שכבות: מערכת ההפעלה, היישומים, הנתונים והרשאות המשתמש", אמר פרי. "הפרדה זו מגמישה את הניהול בעולם הנייד ומספקת לו אבטחת מידע. אנחנו מספקים חבילת פתרונות לעולם הנייד, הכוללת MDM ארגוני, מייל מאובטח, שיתוף מידע, 'מיכל' לטובת יישומים ניידים וניהול זהויות עם SSO ובקרה מבוססת תרחישים".

מיחשוב נייד כמו מצלמה דיגיטלית
אורי שפמן
, מנהל קבוצת SystemX ביבמ ישראל, אמר שהמערכת תוכננה ונבנתה תוך מחשבה על תאימות לדרישות דינמיות ולהקמת סביבות וירטואליזציה ומיחשוב ענן פרטי.

"תחום המיחשוב הנייד נדמה להופעתה של המצלמה הדיגיטלית: הנושא היה קיים בסתר, לפתע הופיע, תפס תאוצה וכבש את השוק, בקצב שאיש לא צפה", ציין.

הוא ציטט מחקרים לפיהם ל-73% מהארגונים יש תחנות קצה וירטואליות, ל-75% מהם יש אסטרטגיית מובייל ואילו 68% מהם מציינים את אבטחת המידע כדאגה העיקרית שלהם בעולם הנייד.

לדבריו, האתגרים בעולם הנייד הם: אבטחת מידע, ניהול לכשעצמו, ניהול משופר וייעול והפחתת עלויות. על פי שפמן, "PureFlex היא התשתית המתאימה לתחום ה-MAM (ניהול יישומים ניידים), בגלל התמיכה והערכים שהיא מספקת ללקוחות הארגוניים. אנחנו מספקים למנמ"רים את התשתית לסביבת וירטואליזציה ולניהול היישומים הניידים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים