תוכן שיווקי

לקראת אירוע | נציגי הארגונים מורגן סטנלי, הדאו ג'ונס, הסיטי בנק ורבים אחרים יפגשו ב-10 ביולי עם משלחת בת 15 חברות היי-טק והזנק מישראל

27/06/2013 16:24

עשרות גופים פיננסים, מפיצים, משקיעים וקרנות, יקיימו סדרת פגישות ב-10 ליולי עם משלחת בת 15 חברות היי-טק והזנק מישראל, בהן BARCLAYS, CITY BANK. DOW JONES, GOLDMAN SACHS, MORGAN STANELEY ועוד.

לדברי דוד חוה, מנכ"ל חברת הייעוץ MIW, "הופתענו מעוצמת העניין שעוררה המשלחת שלנו בקרב גופים אמריקאים. לאירוע נרשמו כתבי עיתונות אמריקאית והוא עומד לקבל סיקור רחב". דוד מוסיף ומציין את ההירתמות של מובילי דעה בתעשייה, דוגמת פלי הנמר – מנהיג ויזם אנשים ומחשבים, שסייע ומסייע בחשיפת הפעילות, נספחת ישראל בניו יורק, שעשתה ימים כדי לקדם את האירוע בתקשורת ובקרב בכירים בתעשייה האמריקאית ולקוחות שפשוט היפנו וסייעו בהצפת האירו בפני שותפים ונציגים בארה"ב.

לדברי דוד, הכלכלה האמריקאית המתעוררת, רואה בתעשיית ההיי-טק הישראלית כמוביל דרך בתחום של טכנולוגיה וחדשנות, וגם העסקאות האחרונות, כשהבולטת בהן, עיסקת גוגל-Waze, סייעו ומסייעים להגדלת הרצון להתקרב, ללמוד ולאמץ פתרונות ישראליים. דוד מוסיף ומציין כי ב-16 באוקטובר יתקיים כנס נוסף, שיתמקד במשקיעים וקרנות הון סיכון לתחום האינטרנט, מדיה וסלולר.

לדברי נילי שליו, הנספחת הישראלית בניו יורק, "ניו יורק מאכלסת חברות פיננסיות מהגדולות בעולם, שמעסיקות עשרות אלפי עובדים ובעלות תשתיות תקשורת ומידע מורכבות וגדולות. חברות אלה מתמודדות עם מספר לא מבוטל של אתגרים טכנולוגיים ובכלל זה אתגרים הקשורים בשיפור השירות ללקוח דרך מגוון פלטפורמות, בעיות אבטחה, טיפול ב-Big Data הכוללות איסוף המידע, אנליזה ואבטחת המידע וכן טיפול בסביבת עבודה מורכבת שבה עובדים משתמשים במכשירים ניידים פרטיים – BYOD.

עובדות אלה הופכות את ניו יורק לכר הזדמנויות עיסקיות עבור חברות טכנולוגיה ישראליות. עם זאת  על החברות להבין שעבודה מול גופים פיננסיים גדולים הינה משימה מורכבת שמצריכה בשלות טכנולוגית של החברה, נסיון שיווקי ומחויבות ניהולית ופיננסית לתהליכי מכירה מתמשכים. החברות הישראליות ידרשו להראות מצויינות טכנולוגית ופתרונות שיעילים באופן משמעותי מפתרונות קיימים בשוק, נוסף על כך במרבית המקרים החברות האמריקאיות ירצו לוודא כי הפתרון המוצג כבר יושם אצל לקוחות גדולים אחרים, ויהססו להיות הראשונים לנסות מוצר חדש. אמנם מדובר בביצה ותרנגולות, אבל תמיד עדיף לבוא לפגישה עם גוף פיננסי אמריקאי לאחר שניתן להראות את תוצאות מיישום הטכנולוגיה בגוף ישראלי / אמריקאי מוביל".

לדברי סטיב מילר, מנכ"ל חברת הייעוץ האמריקאית Datagenicsinc, "מהווה עולם הקניות און לין, השיח הרשתי וה-Web2.0 תחום שמחזק את יכולת ההחלטה ומשלים את יכולות המכירה של משווק או חברה שעושים בכך שימוש נכון, אבל, עדיין לא ניתן, ולא בטוח שיינתן בעתיד, להחליף את הצורך והחשיבות שבמפגשים הבין אישיים. האירוע שאנו מקיימים, מהווה לדברי סטיב את הצעד המשמעותי ביותר עבור החברות שמגיעות מישראל, לייצר מודעות ופעולה שתיחקק בזכרון ובתודעה של המשתתפים האמריקאים. אף שיווק רשתי ו/או שימוש בפלטפורמות אינטרנטיות, לא יחליפו את "חוויית המשתמש" הבסיסית יותר והחשובה ביותר, והיא חוויית המפגש הבין אישי, שפת הגוף והכימיה שנוצרה. הכלים הטכנולוגיים לשימור הקשר וויזואליזציה של הפתרונות, הינם משלימים ויקבלו מישנה תוקף ועניין לאחר פגישה מוצלחת".

חברי המשלחת והפתרונות שיוצגו:

PYRAMID ANALYTICS
מפתחת ממשק משתמש מבוסס דפדפן לתחום הבינה העסקית – מערכות IT שמאפשרות לעובדים להצליב ולנתח מידע ארגוני, שהוא אחד מהטרנדים הטכנולוגים הלוהטים ביותר בעולם. הממשק מזכיר בצורתו את יישומי האופיס של מיקרוסופט, ולכן קל לתפעול יחסית למערכות הבינה העסקית של יבמ, מיקרוסופט או אורקל. בצורה כזו, עובדים רבים יותר חשופים יותר למערכת הבינה העסקית בארגון.

OBSERVE IT
מערכת שמאפשרת לעקוב אחרי פעולות שעשו העובדים, ולא פחות חשוב מכך – לסדר ולקדד את הפעולות, כך שניתן יהיה להתמקד במהירות במקום בו אירעה התקלה. עוד מעט נסביר איך היא עושה את זה, אך לפני כן נראה איך זה עובד מצד המשתמש. טלפון מעיר את ברוך, מנהל ה-IT, באמצע הלילה. מישהו מספר ששרת X עובד מאוד לאט. אחרי שברוך שולל את כל גורמי החומרה והתוכנה, די ברור שמדובר בטעות אנוש. הוא נכנס למערכת של אובזרב איט ומקבל רשימה של כל האנשים שביצעו פעולות על השרת הזה בזמן האחרון. במקרה הטוב בולט שמו של מישהו שאינו משתמש בשרת בדרך כלל, וכבר יש קצה חוט.אך גם אם נניח שאיננו מוצאים משתמש חריג, אפשר להתחיל לסרוק את כל המשתמשים בשרת ולראות את רשימת המסכים אליהם נכנסו.

ERICOM
Ericom AccessNow הינו מוצר ראשון מסוגו בעולם המאפשר גישה ישירה מתוך דפדפן לאפליקציות Windows ושולחנות עבודה מרוחקים באמצעות HTML5 וטכנולוגיות web בלבד. יחודו של Ericom AccessNow אריקום תוכנה – בכך שאינו מצריך התקנה של אף תוכנה על עמדת הקצה, והוא תומך בכל מכשיר/ציוד קצה שיש עליו דפדפן תואם HTML5, כגון Google Chrome, Apple Safari, Firefox Opera ו-Microsoft Internet Explorer. המוצר תומך כמובן גם ב-Google Chromebook ובמערכת הפעלה ChromeOS.

מוצר נוסף של אריקום הינו Ericom Blaze המגדיל את הפרודוקטיביות ומשפר את חוויית המשתמש המרוחק והמקומי כאחד, באמצעות האצת תעבורת הנתונים ברשת. טכנולוגיית Ericom Blaze הינה פתרון האצה ודחיסה של RDP – פרוטוקול התקשורת הסטנדרטי לגישה מרוחקת בסביבות Microsoft Windows Terminal Services ובכך מאפשר העברת תוכן עשיר בגרפיקה במהירות גבוהה פי כמה וכמה מאשר פרוטוקול ה-RDP הסטנדרטי. ובנוסף, Ericom Blaze גם מקטין את צריכת רוחב הפס של RDP ומאפשר עבודה יעילה יותר במיוחד ב-WANs ורשתות מקומיות עמוסות.

EVOLVEN
חברת הסטארט-אפ אבולבן (Evolven) היא חברת תוכנה ארגונית המפתחת פלטפורמה לניהול פיתוח אפליקציות. פתרון Evolven Comparison מציע חבילה כוללת של כלים ויכולות המעניקים שליטה מוחלטת על סביבות הייצור והמעבר משלב הפיתוח והבדיקות דרך שלבי המעבר עד לייצור.

VERINT SYSTEMS
ורינט מערכות (Verint Systems) הינה ספק מוביל בעולם לפתרונות תוכנה אנליטיים לאבטחה ומעקב דיגיטליים – Digital Security & Surveillance, ובינה עסקית לארגונים – Enterprise Business Intelligence. הפתרונות של ורינט מערכות ממירים קול, וידאו, ומידע גולמיים לאינטליגנציה עסקית ברת פעולה (Actionable Intelligence).

ENFORCIVE
חברת אנפורסיב (Enforcive, לשעבר Bsafe) מפתחת מערכות אבטחת מידע למחשבי IBM. מוצר הדגל של החברה Bsafe Global Security for iSeries משלב יכולות אבטחה הנשלטות דרך ממשק משתמש משוכלל. Enforcive מספקת פתרונות עבור Mainframe Security, אבטחת רשתות, SQL Server Auditing, ועוד.

BEYOND SECURITY
חברת Beyond Security מתמחה בפיתוח כלים לחשיפת פרצות אבטחה לשרתים, מציאת נקודות תורפה ברשת הארגונית, מספקת פתרונות לבדיקת מערכות מחשב ולזיהוי של התקפות חיצוניות עוינת וביקורת על חורים באבטחה.

PANORAMA
חברת התוכנה פנורמה סופטוור (Panorama Software) היא חברה חדשנית, מובילה עולמית בתחום פתרונות תובנה עסקית. פנורמה מתמחה בפתרונות OLAP ,Reporting ו-Performance measurement. מערך מוצרי חברת פנורמה – Panorama NovaView – משמש את לקוחותיה כמקור העיקרי לצורך תמיכה בתהליך קבלת החלטות עסקיות מושכלות יותר (BI) בתוך הארגון ומחוצה לו.

TIME MACHINE
כשמחליטים לגבות את החיים הדיגיטלים צריכים לדעת כמה דברים. קודם כל צריך להחליט מה אנחנו מגבים. אחרי זה צריך למצוא שיטה בדוקה לביצוע גיבוי מושלם. לבסוף צריכים למצוא את הכלים שיאפשרו לבצע את תהליך הגיבוי הזה. על המק יש לא מעט תוכנות ייעודיות שמטרתן לבצע גיבוי, בין אם גיבוי מלא של כל הקבצים והמערכת, ובין אם גיבוי ספציפי של קבצים ותיקיות. רוב התוכנות ממלאות את אותן הפונקציות. ההבדל העיקרי הוא בגישה, רמת השליטה שיש למשתמש, ובסגנון של כל תוכנה. הנקודה האחרונה חשובה שכן היא קובעת את הדרך בה התוכנה תשתלב בסגנון העבודה של המשתמש עצמו.

פתרון הבית של אפל, מכנות הזמן, הוצג יחד עם מערכת ההפעלה Leopard. הרעיון פשוט. כל עוד המחשב מחובר לכונן קשיח, מערכת ההפעלה שלכם תבצע גיבוי על בסיס שעתי. הגיבוי ש-טיים מאשין מבצע הוא גיבוי מלא הכולל את המערכת עצמה וכל הקבצים של המשתמש. בניגוד לרוב פתרונות הגיבוי אי אפשר לבחור קבצים מסוימים שיגובו. הסיבה לצורת העבודה של טיים מאשין קשורה לבעיה שהמוצר מנסה לפתור.

SAFEWAY
פתרון הגיבויים של חברת Safeway מקבוצת 013 נטוויז'ן הינה מערכת מרכזית לניהול גיבויים, הכוללת בדיקה ואחסון של קונפיגורציית מוצרי אבטחת מידע ותקשורת. המערכת פותחה על ידי מומחי אבטחת המידע של Safeway בשנה האחרונה בעקבות הצורך  שנמצא אצל לקוחות המטמיעים פתרונות אבטחה מתקדמים וייחודיים.

EVENT-GO
ארגונים מקבלים שירותי אירוח ע"ג שרת מאובטח עם גיבויים יומיים של איוונט-גו. המערכת יושבת ב-SUB DOMAIN של אתר האינטרנט הקיים של הלקוח או בשרת מאובטח של איוונט-גו עם גיבויים יומיים.

NEEBULA
(Neebula) עוסקת בפיתוח כלי ניהול לסביבת מחשוב וירטואלית. החברה הוקמה במטרה לספק פתרונות חדשניים לסביבת ענן המחשוב. תחום זה מאפשר קבלת שירותי תוכנה ומשאבי מחשוב ברשת האינטרנט או ברשת הארגונית.

RAZ-LEE
סדרת מוצרי  רז לי כוללת System i (iSeries/AS400) המעניקים פתרון מקצה-לקצה לאבטחת nuBridges Protect – Tokenization עם Encryption. רז-לי מציעה פתרון המכיל שילוב ייחודי של הצפנה או PCI-DSS – מקל על ארגונים ליישם תאימות ל-NuBridges Protect .PCI-DSS חוסך כסף ומצמצם את ההתאמות הנדרשות לתאימות.

GSTAT
המערכת שפיתחה החברה (NBO) מהווה חלק מחבילת מוצרי Xeligence של GSTAT, והיא נועדה להתאים לכל אחד מלקוחות הוט את סל השירותים האופטימלי לצרכיו, כך שנציג השירות ידע להציע לו רק הצעות רלוונטיות שיכולות למקסם את התועלת שהוא מפיק משירותי החברה.

אירועים קרובים