תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | חלום בלהות

27/06/2013 17:15

שריפות ענק התרחשו ולצערנו יתרחשו בעתיד בארץ ובעולם. השריפה בכרמל במגדל שלום ובאיקאה הינם רק תזכורות לעובדה המחרידה שברגע ניתן לאבד את כל הידע והמידע שהארגון צבר. בעידן העסקי המודרני המידע ומערכות המידע הפכו לחלק אינטגראלי וקריטי ממערך קיום העסקים של הארגונים ולזמינות ויתירות המידע השפעה ישירה על פעילותו העסקית של כל ארגון מקטן עד גדול.

האם המידע בארגונך מוגן בפני איומים המסכנים את המידע הקריטי בעבור ארגונך?

מבנים קונבנציונאליים, גם אלה הבנויים מבטון אינם חסינים בפני נזקי שריפה, חדירת נוזלים וגזים. התפתחות שריפה מחוץ לחדר המחשב גורמת תוך פרק זמן של כ-15 דקות לטמפרטורה של כ-200 מעלות בתוך חדר המחשב וללחות של 100%. על פי נתוני יצרני המחשוב ויצרני מערכי האחסון חשיפת הציוד לטמפרטורה של 70 מעלות ומעלה גורמת לציוד ולמידע לנזק בלתי הפיך.

האם חדרי המחשב בארגונך מוגנים פיזית מפני שריפה ותוצאותיה?

לחברת RITTAL פתרונות בעבורך! לחברה ניסיון מוכח של אלפי התקנות של חדרים ממוגנים בגדלים שונים בכל רחבי העולם. כל החדרים והכספות שמתוצרתה מספקים מענה רחב לסיכונים הפיזיים תוך עמידה בתקנים המחמירים ביותר:

*     בפני שריפה
*     בפני חדירת מי כיבוי ונוזלים בכלל
*     בפני חדירת גזים
*     בפני וונדליזם
*    בפני קריסה
*     בפני פיצוץ
*    בפני חדירת אבק
*    בפני הפרעות אלקטרומגנטיות
*    הגנה בפני חדירת גורמים בלתי מורשים

החדר המוגן עומד בתקן האירופאי כדוגמת EN 1047-2וקיבל הסמכה מהEuropean Certification Board – וכן הסמכות של גופים נוספים. הפיתרונות הינם מודולאריים מבוססים על פטנט רשום.זאת בניה קלה ונקייה של שדרוג חדרים קיימים, בנית חדרים חדשים, מיני חדרי מחשב בכספות המכילים את כל האבזור הנדרש לחדר.

ההיצע הרחב מאפשר לכל אירגון ואירגון לבחור ולהתאים בעבורו את הפיתרון האופטימאלי, אופרטיבית וכלכלית. החל מאספקה והתקנת חדרים שלמים, חדרים בתוך חדרים להגנה על מערך האיחסון בלבד ו/או על ארונות קריטיים כמו גם ציוד הניתן להתקנה גם בתוך כספות מודולאריות מוגנות המהוות מיני חדרי מחשב וניתנות להרחבה ולהתקנה בכל מקום.

האם מוצדקת ההשקעה אל מול האובדן?

Return of Asset, הינו אחד המדדים המשקף את החזר ההשקעה בכדי להבטיח את שימורם הפיזי של נכסי המידע החיוניים של החברה, ושימורם כך שיהיו זמינים לטובת קיומו ופעילותו העסקית של הארגון לאורך שנים. קל מאוד לחשב מהוא מחיר האובדן הישיר של כל ארגון בהתאם לאופי פעילותו. והיקף עסקיו.

ודאי שואלים אתם את עצמכם האם נדרשת השקעה במיגון פיזי באם יש לאירגון אתר DRP. לצערנו גם באם קיים אתר DRP והיה ואתר זה אינו ממוגן, שני האתרים נמצאים בחשיפה ובסיכון ולכן מיגון של לפחות אתר אחד הינה הכרחית ,הגנה על האתר מאפשרת זמן התאוששות וחזרה מהיר לעבודה תוך הבטחה לשימור המידע והציוד החיוניים.

באירופה מתקינה חברת ריטל חדרים ממוגנים רבים. "האם ייתכן שבאירופה ובעולם המערבי מאמצים פתרונות כאלו באלפים רק מחוסר הבנה ונאיביות ואילו בישראל ה"פטנט" של חדר בטון "עובר" למרות שאינו עומד בדרישות המינימאליות למיגון הרמטי ותרמי במיוחד מאש.. או שגם כאן שיטת ה"סמוך" הישראלית פשוט ממשיכה להוביל. מניתוח סיכונים קל להבחין שהיקף ההשקעה הנדרש אל מול האובדן מוצדק בהחלט, ארגון המיישם פתרונות מיגון כגון אלו זוכה להקטין באופן שוטף את עלויות הביטוח. חסכון מצטבר המלווה כל ארגון לאורך כל חיו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למשה שוורץ, CTO ריטל ישראל.

אירועים קרובים