HP תתפעל את רשתות התקשורת של חיל הים האמריקני בפרויקט ענק של 3.5 מיליארד דולרים

מדובר בפרויקט ה-IT הגדול ביותר בממשל הפדרלי שיש בו זוכה יחיד ובחוזה הפדרלי הגדול ביותר של החברה ● במסגרת הפרויקט, שמיועד לבניית הדור הבא של רשת התקשורת הארגונית, HP תתפעל ותתחזק את רשת האינטרה-נט של חיל הים, המונה 800 אלף משתמשים, עד 2018 ● בשבוע שעבר פיטר החיל את הקצין שהוביל את המכרז, לאחר שניהל "מערכת יחסים לא תקינה" עם עובדת באחת מספקיות ה-IT

HP תתפעל את רשתות התקשורת של הצי האמריקני, לאחר שזכתה במכרז בשווי של 3.5 מיליארד דולרים. מדובר בפרויקט ה-IT הגדול ביותר של הממשל הפדרלי שיש בו זוכה יחיד. בדרך לזכייה במכרז ניצחה ענקית ה-IT את CSC (ר"ת Computer Sciences) ואת תאגיד Harris.

במסגרת הפרויקט, שמיועד לבניית הדור הבא של רשת התקשורת הארגונית, HP תתפעל ותתחזק את רשת האינטרה-נט (רשת תקשורת המחשבים הפנימית) של חיל הים, המונה 800 אלף משתמשים, עד 2018. יצוין, כי HP מספקת שירותים מקצועיים לצי האמריקני מאז 2008 וכי זהו החוזה הפדרלי הגדול ביותר של החברה.

קבלני המשנה תחת HP בפרויקט הם לוקהיד מרטין (Lockheed Martin), יבמ (IBM), נורתרופ גרומן (Northrop Grumman) ו-AT&T.

לדברי בריאן פריאל, אנליסט מבלומברג תעשיות (Bloomberg Industries), "הניצחון של HP מאפשר לה לשמור על מעמדה כאחת מחברות שירותי ה-IT המובילות בממשל הפדרלי".

שון סטאקלי, עוזר מפקד הצי האמריקני לרכישה, מחקר ופיתוח, אמר ש-"הפרויקט יביא לחידוש מערך התקשורת בחיל הים וליכולת להתמודד עם אתגרי הסייבר".

ההודעה על החוזה באה לאחר שבשבוע שעבר פיטר חיל הים את קפטן שון הנדריקס, הקצין שהוביל את המכרז, תוך קביעה כי לאחר חקירה עלה שהייתה להנדריקס "מערכת יחסים לא תקינה" עם עובדת של אחת מספקיות ה-IT. שמה של העובדת ושם החברה בה הועסקה לא נמסרו.

שרה פלאהרטי, דוברת החיל, מסרה ש-"פיטוריו של הנדריקס לא קשורים בצורה כלשהי להחלטות שלו על התקשרות עם ספקים במסגרת תפקידו. לא דלף מידע רגיש כלשהו אודות רכש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים