פייסבוק תמנע פרסום מודעות בדפים המכילים תכנים של סקס ואלימות

החברה הודיעה, כי היא פועלת לשפר את המנגנון לזיהוי והסרה של תכנים שיש בהם משום הפרה של כללי הקהילה, שאוסרים לפרסם, בין השאר, דברי שטנה, איומים ופורנוגרפיה ● הודעתה של פייסבוק באה לאחר שמספר חברות עסקיות משכו את מודעותיהן מהרשת החברתית, בעקבות דיווחים על דפים שפורסמו בה שקידמו אלימות נגד נשים

פייסבוק (Facebook) הודיעה, כי תמנע מעתה פרסום של מודעות בדפים המכילים תכנים של סקס ואלימות. זאת לאחר שמספר חברות עסקיות משכו את מודעותיהן מהרשת החברתית, בעקבות דיווחים על דפים שפורסמו בה שקידמו אלימות נגד נשים.

בתגובה נמסר מפייסבוק, כי החברה פועלת לשפר את המנגנון לזיהוי והסרה של תכנים שיש בהם משום הפרה של כללי הקהילה, שאוסרים לפרסם, בין השאר, דברי שטנה, איומים ופורנוגרפיה. עוד מתכוונים בחברה לפעול כדי למנוע הצגה של מודעות לצד תכנים שנויים במחלוקת, גם אם אין בתכנים אלה משום הפרה של כללי הקהילה. כך, למשל, לא יוצגו עוד מודעות בדפים של חנויות למוצרי מין.

"היעד שלנו הוא לשמור על חופש השיתוף בפייסבוק ובמקביל להגן על המשתמשים ועל המותגים מפני תכנים מסוגים מסוימים", הבהירה החברה בהודעה שפרסמה בסוף השבוע ברשת החברתית.

מודעות מניבות כ-85% מההכנסות של חברת פייסבוק, שמפעילה את הרשת החברתית הגדולה בעולם, שמונה כ-1.1 מיליארד משתמשים. החברה הוסיפה, כי לא אמורה להיות לשינויים השפעה משמעותית על פעילותה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים