עיריית נתניה תעביר את מערך ה-IT שלה לענן פרטי בבזק בינלאומי; היקף הפרויקט: מיליוני שקלים

החברה תקים עבור העירייה מערך מיחשוב וירטואלי בענן פרטי, שיתארח בחוות השרתים המאובטחת שלה ויכלול את כל השרתים הארגוניים של עיריית נתניה, שיופעלו בטכנולוגיית וירטואליזציה של תחנות קצה ● הענן יספק מגוון שירותי IT לכל גופי העירייה, כאשר מספר המשתמשים צפוי להגיע לכ-1,000 ● הפרויקט כולל הטמעה של פתרונות לניהול הרכיבים הניידים ואבטחת מידע להגנה על המידע המצוי ברשת, הגנה לטלפונים הניידים החכמים שבשימוש עובדי העירייה ושירותי תמיכה

גם בזק עולה למחשוב ענן

בזק בינלאומי תקים עבור עיריית נתניה מיחשוב ענן פרטי בפרויקט שהיקפו לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע שהוא עומד על מיליוני שקלים. הפרויקט החל באחרונה, במהלך החודש הנוכחי הוא נמצא בפיילוט וההטמעה שלו צפויה בחודש הבא.

במסגרת הפרויקט תעביר בזק בינלאומי את כל מערך המיחשוב המסורתי של עיריית נתניה למודל ענן. החברה תקים עבור העירייה מערך מיחשוב וירטואלי בענן פרטי, שיתארח בחוות השרתים המאובטחת שלה. ענן פרטי זה יכלול את כל השרתים הארגוניים של עיריית נתניה, שיופעלו בטכנולוגיית VDI (וירטואליזציה של תחנות קצה), ויספק מגוון שירותי IT לכל גופי העירייה. בשלב ראשון הוא ישרת כ-300 משתמשים ובעתיד הוא יורחב לכ-1,000.

כמו כן, הפרויקט כולל הטמעה של פתרונות לניהול הרכיבים הניידים (MDM) ואבטחת מידע להגנה על המידע המצוי ברשת, וכן הגנה לטלפונים הניידים החכמים שבשימוש עובדי העירייה. עוד יסופקו שירותי תמיכת IT מנוהלים של בזק בינלאומי.

דניאל אדם, מנמ"ר עיריית נתניה, אמר כי "הבחירה שלנו להעביר את מערך המיחשוב לענן נבעה משיקולי גמישות, זמינות ותקציב. כאשר בחנו את צרכי השירות שמערכת המיחשוב תידרש לספק בשנים הקרובות, הגענו למסקנה שמודל יישום בענן יעלה את זמינות המערכת ואת שביעות הרצון של כלל המשתמשים ממנה, תוך הפחתה של עלויות יישום ותחזוקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים